۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۹۰۴
نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

برچیدن بساط فتنه با روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران

برچیدن بساط فتنه با روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران
بابایی کارنامی با محکوم کردن اغتشاشات در کشور، گفت: خروش و اقدام انقلابی ملت با عظمت ایران در برابر فتنه گران بساط فتنه و اغتشاش را در کشور برچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخیر و محکوم کردن اغتشاشات در کشور، گفت: خروش و اقدام انقلابی ملت با عظمت ایران در برابر فتنه گران بساط فتنه و اغتشاش را در کشور برچید و با این بصیرت و هوشیاری ملت ایران، خواب تجزیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهیدان مدافع امنیت و با محکوم کردن اغتشاشات و فتنه انگیزی در کشور، اظهار داشت: مجاهدت ها و جانفشانی های مدافعان امنیت در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز جمهوری اسلامی با همین روحیه انقلابی ملت باعظمت ایران در برابر بحران ها و فتنه انگیزی ها ایستاده است و آینده ای روشن در پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

بابایی کارنامی با اشاره به بیانات بسیار ارزشمند و گرانبهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح و با تاکید بر بررسی دقیق حوادث و اتفاقات از سوی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی، افزود: برخی جریان های معاند و ضد انقلاب بدنبال براندازی و ایجاد اغتشاش و فتنه در کشور هستند.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: بدخواهان انقلاب اسلامی می خواهند امنیت جمهوری اسلامی را در این برهه حساس کشور به مخاطره و چالش بکشند و به طور قطع این نقشه شوم آنان هم با درایت و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران با شکست مواجهه خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به امنیت پایدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان تاکید کرد: امنیت جمهوری اسلامی و مردم بزرگ ایران و ولایت فقیه خط قرمز سران قوا و همه مسؤولان کشور است و به طور قطع با سردمداران، جریان ها، گروه ها و کسانی که این بحران ها و مشکلات را در کشور بوجود آورده اند در هر نقطه، مکانی و زمانی برخورد قاطع خواهد شد.

بابایی کارنامی با اشاره به مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی برخاسته از اندیشه های امام عظیم الشان انقلاب(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است و مشارکت مردم را در همه بخش های کشور و تصمیمات سیاسی و اجتماعی و دیگر عرصه ها می توان به وضوح دید و مهم ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر حکومت های جهان هم در همین است.

نماینده مردم ساری در مجلس افزود: علت تداوم پیشرفت ها و توسعه جمهوری اسلامی هم همین ملت بزرگ ایران هستند و به طور قطع در ادامه هم همین ملت بزرگ و بصیر در برابر مشکلات، بحران ها و فتنه انگیزی ها خواهند ایستاد و دشمنان هم خواب تجزیه ایران را به گور خواهند برد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات