۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۲۰۹۰۸
با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد؛

آیین غبارروبی ضریح امامزاده هاشم و فاطمه بنت امام حسن عسکری آران و بیدگل

آیین غبارروبی ضریح امامزاده هاشم و فاطمه بنت امام حسن عسکری آران و بیدگل
اصفهان – آیین غبارروبی ضریح امامزاده هاشم و فاطمه بنت امام حسن عسکری آران و بیدگل با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در آیین غبار روبی امامزاده هاشم ابن ابیطالب(ع) و فاطمه بنت امام حسن عسکری(ع)، گفت: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند، همه امامزادگان فرزندان من هستند و همه آن‌ها قدرت شفاعت را دارند.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) هنگام عبور از صراط، دادن کارنامه اعمال و وزن کردن اعمال زائران خودش به دیدار و کمک آن‌ها می‌رود، افزود: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید، ثواب زیارت امامزادگاه برابر با ثواب زیارت امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: ما علاوه بر حاجات مادی و حاجات معنوی، ایمان و اعتقادات و اصول دین خود را نزد این دو امامزاده به امانت گذاشته تا زمانی که به آن نیاز داریم به ما برگرداند و این همان محتوای زیارت آل یاسین است.

وی یادآور شد: در زیارت آل یاسین از امام زمان می‌خواهیم شاهد باشند توحید و اعتقادات ما اشهد ان الا اله الا الله است و خدا واحد است و ۱۲۴ هزار پیامبر از آدم تا پیامبراکرم و بعد ازپیامبر به دوازده جانشین معصوم او از امیرمومنان(ع) تا امام زمان(عج) اعتقاد داریم که معاد هست و همه افراد می‌میمرند و زنده می‌شوند و در دادگاه عدال الهی که عدل نیز یکی از اعتقادات ما است محاسبه می‌شوند و خداوند با شفاعت اهل بیت(ع) اهل ایمان را وارد بهشت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: ما اعتقاد داریم بهشت و جهنم و مرساد و حشر حق است و ما به آنچه در زیارت آل یاسین آمده اعتراف داریم و به این دو امامزاده می‌سپاریم تا روزی که به آن نیاز داریم به ما برگرداند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات