۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۲۰۹۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حمله به نیروی انتظامی و بسیج، حمله به امنیت ملی است

حمله به نیروی انتظامی و بسیج، حمله به امنیت ملی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت و آرامش در کشور گفت: حمله به نیروی انتظامی و بسیج حمله به امنیت ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک ۹ ربیع الاول آغاز ولادت امام زمان(عج) گفت: هریک از ما در هر جایگاهی که قرار دارد می‌تواند با عملکرد خود سبب خشنودی امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب عام امام زمان(عج) که عهده دار امور مسلمانان است با اقتدار تمامی نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: اهانت به این سردار رشید اسلام سبب خیزش امت حزب الله و زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید والامقام شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت بر ایجاد وحدت در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: وحدت بین بسیج و شیعه و ترکمن و مسیحی در قالب نیروی‌های حشد الشعبی سبب متلاشی شدن داعش در عراق شد.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی کودک و گلایه رهبر معظم انقلاب از رها بودن مهد‌های کودک و ساماندهی آن گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور با هدف تربیت نیرو‌های دشمن از دوره کودکی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به اتفاقات اخیر در برخی دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و موضوعات دیگری همچون حجاب، جایگاه زن در اسلام و تجزیه طلبی دشمن از فعالیت‌های ارزشمند در دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین پاسخ به عاملان اغتشاش در کشور را کوبنده دانست و از سپاه پاسداران خواست سیلی محکمی که در اقلیم کردستان به دشمن زد منبعد نیز پاسخ کوبنده تری به دشمن داده تا برای دیگران درس عبرتی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تبریک هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به حافظان امنیت و آرامش در کشور، اظهار داشت: حمله به نیروی انتظامی و بسیج حمله به امنیت ملی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات