۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۲۰۹۷۳
مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

وحدت و همبستگی ملی؛ راه خنثی سازی توطئه های دشمن

وحدت و همبستگی ملی؛ راه خنثی سازی توطئه های دشمن
مازندران - حجت الاسلام فلاح راه شکست توطئه های دشمنان را وحدت و همبستگی ملی دانست و گفت: ملت بصیر ایران اجازه موج سواری به جریان های معاند انقلاب را نخواهند داد.

حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از دین و انقلاب را الگوی عملی وحدت در جهان برشمرد.

وی، راه شکست توطئه های دشمنان را وحدت و همبستگی ملی دانست و افزود: در پرتو وحدت و همدلی همه توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در 43 سال اخیر را وحدت و همبستگی ملی در سایه رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: امروز نیز که دشمنان انقلاب همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام به کار گرفته اند؛ وحدت و همبستگی ملی تنها راه خنثی کردن این هجمه ها و توطئه ها است.

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز توطئه ها و فتنه های بسیاری را پشت سر گذاشته اند، بیان داشت: فتنه اخیر که ساخته و پرداخته آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل دست نشانده آنها بود با هوشیاری مردم و هدایت های مقام معظم رهبری خنثی شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی اجازه موج سواری به جریان های معاند انقلاب را نخواهند داد، افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کردند که در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم هستند.

وی با بیان اینکه ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی مطالبات به حق خود را از مجاری قانونی دنبال خواهند کرد، بیان داشت: این مردم همیشه در صحنه و با بصیرت با عدم همراهی خود با اغتشاشگران شکست دیگری را به آنها و صحنه گردانان این جریان تحمیل کردند.

حجت الاسلام فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که وحدت و همبستگی امت اسلامی از جمله تعالیم مهم اسلامی و اصول فرهنگ قرآنی است، خاطرنشان کرد: کلام الهی یکی از عمده و سازنده ترین اهداف رسالت پیامبر گرامی اسلام را تسخیر قلوب و تفاهم و دوستی به جای خصومت و دشمنی بیان می کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های ادامه سیره و روش پیامبر گرامی اسلام، تقویت وحدت میان امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: به حتم گسست و اختلاف میان مسلمانان بر خلاف سیره پیامبر گرامی اسلام و سفارش قرآن است و همواره مردود بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه در شرایطی که دشمنان از همه سو برای نابودی اسلام و شریعت محمدی همگام شده اند، یکی از مهم ترین وظایف مسلمانان کنار گذاشتن اختلاف نظرها است، تصریح کرد: در چنین وضعیتی یکی از بهترین راه ها تقویت مشترکات میان امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه امت اسلامی باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تشکیل یک امت واحده تلاش کنند، تصریح کرد: نتیجه کوبیدن بر طبل اختلاف و تفرقه همین شرایط و بحران هایی است که امروز در کشورهای مسلمان منطقه شاهد آن هستیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات