۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۲۱۱۰۰

برنامه‌های هفته وحدت در کرمانشاه اعلام شد

برنامه‌های هفته وحدت در کرمانشاه اعلام شد
کرمانشاه ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برنامه های هفته وحدت در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته وحدت بزرگداشت شعائر اسلامی و مناسبت‌های ملی و مذهبی، معرفی شخصیت‌های موثر شیعه و سنی به جامعه، تقویت روحیه تقریبی جامعه، افزایش آگاهی‌های مشترک مسلمانان برای ترویج دین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد: همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از علمای اهل تسنن و تشیع، نوزدهم مهرماه در سالن بعثت برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش وحدت در شهرستان های سرپل ذهاب و جوانرود با حضور علمای شیعه و سنی در هفته وحدت، گفت: در ایام هفته وحدت مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در کلیه مساجد مناطق اهل سنت استان برپا خواهد شد.

سروری همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی برای دانش آموزان و نشست گفتمانی در مدارس، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد را از دیگر برنامه ها در این هفته عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و روحانیون خصوصاً اهل سنت و اعزام مبلغین شیعه و سنی به نقاط مختلف استان و سخنرانی پیش از خطبه ها در مساجد از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان کرمانشاه است.

وی همچنین از برگزاری مراسم جشن وحدت در مسجد جامع و میدان غدیر در روز جمعه در کرمانشاه خبر داد و از مردم شریف کرمانشاه دعوت کرد که در این مراسمات شرکت کنند.

سروری با بیان اینکه با تبعیت از زندگی پیامبر اکرم(ص) در همه مناسبت‌ها و شئونات زندگی می‌توانیم در جهت زندگی سعادتمندانه گام برداریم، تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) الگوی خیلی خوبی برای شرایط امروز کشور در برخورد با دشمنان اسلام و انقلاب است./1400/

ارسال نظرات