۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۱۱۲۰

تماشاگران «فصل شیدایی» در قم از مرز ۴۰ هزار نفر گذشت

تماشاگران «فصل شیدایی» در قم از مرز ۴۰ هزار نفر گذشت
پس از گذشت ۶ شب اجرای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در قم، تعداد افرادی که به تماشای این اثر پرداختند از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نمایش بزرگ «فصل شیدایی» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و دعوت سپاه استان قم، در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان از ۱۲ مهرماه در منطقه نمایشگاهی غدیر اجرا می‌شود و تا کنون بیش از ۴۰ هزار نفر این اثر فاخر هنری را تماشا کرده‌اند.

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کوه‌فر، کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری توانسته هر شب بیش از ۷ هزار نفر را به منطقه نمایشگاهی غدیر بکشاند و افراد به همراه خانواده خود به تماشای این اثر قرآنی و تاریخی بپردازند.

همچنین اتوبوس‌های درون شهری با همکاری شهرداری قم برای انتقال شهروندان به محل نمایش فصل شیدایی، از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در نقاط؛ پایانه مسافربری پردیسان، میدان شهر قائم، میدان نبوت، میدان توحید، میدان مطهری و امامزاده شاه ابراهیم (ع) مستقر هستند.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» با مراجعه به سایت https://www.namaticket.ir می‌توانند جهت رزرو بلیت رایگان اقدام کنند.

این نمایش تا 26 مهرماه از ساعت 19 در منطقه نمایشگاهی غدیر واقع در انتهای شهرک قدس روبه‌روی کوه خضر نبی (ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات