۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۲۱۴۳۰
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

دشمن به دنبال جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است

دشمن به دنبال جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمن از اسلام ما بیزار می باشد و به دنبال ضعیف کردن اسلام و جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در جمع طلاب و روحانیون شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: مسئولین، شورای تامین و اداری، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، اقشار مختلف مردم در این روزها که دشمن به ایجاد آشوب و ناامنی در کشور کمر بسته بودند در شهرستان سرپل ذهاب نشان دادند که از بصیرت و هوشیاری بالایی برخوردار بوده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: خداوند متعال بر ما منت نهاد و ما را مسلمان آفرید و امروز ما وظیفه داریم که از اسلام و از این انقلاب که در تداوم بعثت پیامبر اسلام است دفاع کنیم.

این استاد حوزه تاکید کرد: در زمانی که پیامبر اسلام مبعوث شد، تمام دشمنان اسلام باهم متحد شدند تا با اسلام و پیامبر و مسلمانان بجنگند که نمونه مشهود آن جنگ احزاب است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: بعد از حدود ۱۴ قرن حضرت امام(ره) یکبار دیگر اسلام را با انقلاب اسلامی احیا کرد، امام راحل حکومت اسلامی را بنیان نهاد و امروز بعد از ۱۴ قرن همان دشمنان اسلام که یکبار جنگ احزاب را در برابر پیامبر اکرم(ص) راه انداختند اکنون با هم متحد شده و فتنه های مختلفی را به راه انداختند تا اسلام را از ما بگیرند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمن از اسلام ما بیزار می باشد و به دنبال ضعیف کردن اسلام و جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است و فکر نکنید اگر اسلام را از ما بگیرد وضعیت ما خیلی خوب خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه فتنه اخیر نیز با هوشیاری، بصیرت و حضور مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی خاموش می شود، گفت: کشورهایی که امروز داعیه حمایت از زن و مردم را دارند بیشترین نقض حقوق بشر علیه بانوان و زنان و مردم در همین ممالک است.

وی خاطرنشان کرد: ما با انقلاب اسلامی بیعت کرده و عهد بستیم و برای پیروزی آن ۳۰۰هزار شهید تقدیم کردیم و احمقانه فکر می کنند که می توانند با یک هشتگ سازی  انقلاب و اسلام را از ما بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز با هشتک و با استفاده از فضای مجازی می خواهند با ما بجنگند در حالیکه جوانان ما با خون خود با دشمن می جنگد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز پرچم پیامبر اسلام را برافراشته کرده و به کوری چشم دشمنان اسلام و منافقین هیچ فتنه ای نمی تواند حرکت رو به جلوی انقلاب را متوقف کند.

امام جمعه شهرستان گفت: ملت ما، ملت غیور و سرافرازی است و با خون خود بر اساس اعتقادات درونی خود از کشور از انقلاب و از ولایت دفاع می کند و بخاطر پول و مطامع دنیوی  نیست که دقایقی به خیابان آمده و سپس خودرا پنهان کنند. 

وی تاکید کرد: ما عهد می بندیم و در این راه ثابت قدم می مانیم و قطعا نصرت الهی با گروهی است که برای خدا و دین خدا قیام می کند و برای رضای خدا می جنگند.

این استاد حوزه گفت: ما انقلاب کردیم و انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی امام زمان(عج) وصل می کنیم و اگر درخت انقلاب بازهم خون بخواهد خون خود را نثار می کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمن فکر کرده است اگر به یک خانم چادری حمله کرده زنان ما بی حجاب و بی حیا می شوند، رضا شاه با زور سرنیزه نتوانست حجاب از سر زنان ما بردارد، الان چهار تا فرد غافل، فریب خورده و منافق صفت می خواهند زنان ما را بی حجاب کنند.

وی در پایان گفت: همانگونه که سردار دلها گفت ما ملت امام حسینیم و ملت امام حسین علیه السلام خون می دهد ولی دست از آرمان های خود بر نمی دارد./1400/

ارسال نظرات