۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۲۱۴۸۸
آیت الله مهدوی:

طلاب با تمام وجود عاشق شهادت هستند

طلاب با تمام وجود عاشق شهادت هستند
اصفهان ـ آیت الله مهدوی گفت: طلاب به عنوان یاران حضرت ولی عصر(عج) شکی در وجود خداوند ندارند و با تمام وجود عاشق شهادتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ استان اصفهان که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) به جایگاه والای طلاب اشاره کرد و گفت: جایگاه طلبگی جایگاه بالایی است به شرطی که آن را بشناسیم و قدر آن را بدانیم.

وی به آیات 128 و 129 سوره توبه اشاره کرد و گفت: در این آیات خداوند چهار ویژگی راجع به نبی مکرم اسلام(ص) بیان کرده که عبارت است از: اول: لَقَدْ جَاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ همانا رسولی از جنس شما برای (هدایت) شماآمد، دوم:عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ فقر و پریشانی و جهل و فلاکت شما بر او سخت می آید ، سوم: حَرِیصٌ عَلَیْکُمْ بر (آسایش و نجات) شما بسیار حریص و چهارم: بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ به مؤمنان رئوف و مهربان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهیم، باید این ویژگی ها را مبنای عمل خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف روحانیون دستگیری از جامعه است؛ وقتی انسان خود در اعتقادات یقین به خداوند ندارد چطور می تواند جامعه خود را به یقین برساند؛ طلاب به عنوان یاران حضرت ولی عصر(عج) شکی در وجود خداوند ندارند و با تمام وجود عاشق شهادتند.

لازم به ذکر است، همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ استان اصفهان با موضوع خانواده، جمعیت و تقویت مهارتهای گفتمان ساز و با حضور 200 نفر از روحانیون و خانواده های آنان در اردوگاه شیخ بهایی نجف آباد برگزار شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات