۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۲۱۴۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

جهاد تبیین اولویت مبلغان باشد

جهاد تبیین اولویت مبلغان باشد
اصفهان ـ حجت الاسلام فوقی گفت: خدمت در عرصه‌ی تبلیغ دین، توفیق سربازی امام زمان(عج) است و باید جهاد تبیین اولویت مبلغان دینی باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در همایش توانمندسازی اعضای شبکه تبلیغ استان اصفهان و خانواده‌های ایشان، ضمن تبريک ايام میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفي(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه دشمن معنویت و روحانیت را نشانه گرفته است، گفت: امروز دشمن قصد جان اسلام را کرده است ولی نمی دانند که قدرت اسلام و روحانیت، یک قدرت الهی و معنوی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت ورود روحانیت به مسائل گوناگون در حوزه جوانان و نوجوانان، افزود: روحانیون، مظلوم‌ترین، گمنام‌ترین و مجاهدترین افراد در خط نورانی اسلام هستند و حال که دشمن همه توانش را برای خدشه به اسلام و روحانیت به کار گرفته، برای جوانان دانشگاهی، نوجوانان و خروج از تفاوت نسل چاره‌ای بیندیشد.

وی خاطرنشان کرد: صرفاً به یک نماز و منبر اکتفا نکنیم و باید کاری کنیم نسل جوان ما را بفهمد؛ دور بودن از نسل جوان عواقب خطرناکی در عرصه‌های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: خدمت در عرصه‌ تبلیغ دین، توفیق سربازی امام زمان(عج) است و بايد هر آنچه در توان داريم براي رضاي الهي و خوشحالي قلب امام زمان(عج) تلاش کنیم.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اگر این اتفاقات در کشوری مانند آمريکا بيفتد حتما از پا در خواهند آمد ولي ديده‌باني رهبر معظم انقلاب و همراهي مردم بصير، دشمن را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف اعتقادات نسل جوان و نوجوان، افزود: راه حل مقابله با این توطئه‌ها، جهاد تبیین است؛ جهاد تبیین يعني با هر ابزاري که مي‌شود، حرف بزنيم و از اسلام و انقلاب براي مردم بگوييم؛ جهاد تبیین باید اولویت اول مبلغین باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان ارتباط خوبی با مبلغین دارند و مثل همیشه در وسط میدان هستند.

وی با بیان اینکه در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی یک اداره نیست، افزود: همه فعالان عرصه‌ی نهضت تبلیغات اسلامی، يک عزم همگاني براي رسيدن به فرياد انديشه‌هاي نوجوانان و جوانان دارند و فقط تماشاچي اتفاقات نیستند.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه اندیشه‌های رهبری معظم انقلاب همیشه افق‌های آینده را برای ما روشن می سازد، افزود: امروز جوانِ ما از روحانيت محبت و دستگيري و پاسخ مي‌خواهد؛ ارتباط موثر با جوانان و نوجوانان، آن چيزي است که پيامبر و ائمه علیهم‌السلام و علما و امام و شهدا به ما آموختند.

وی گفت: به برکت فکر نوراني، تحمل شما مبلغين و خانواده‌های محترم، گذشت و چشم پوشي از ذخاير دنيا که داريد، خداوند عنايت کند و بتوانيم خودمان را در اين مسير قرار دهيم و نسل جديدي را متناسب با رويش هاي انقلاب شاهد باشيم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات