۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۲۱۴۹۶
معاون حوزه علمیه گیلانغرب:

پشتیبانی معاندان از اغتشاشگران به منزله حمایت از تروریسم است

پشتیبانی معاندان از اغتشاشگران به منزله حمایت از تروریسم است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: سران کشورهای غربی، اروپایی و عربی رسما از اغتشاشگران اعلام حمایت می کنند که این را باید مترادف با حمایت از تروریسم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در نشست بصیرتی با طلاب حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: تا زمانی که این انقلاب در برابر دشمنان و زورگویان ایستاده است، دشمنی دشمنان ادامه خواهد یافت.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب گفت: دشمنان به دنبال تبدیل ساختار ملی و مذهبی ایران همانند کشورهای خلیج فارس هستند زیرا وجود کشوری مستقل و مقتدر به مانند ایران برای آنان در خاورمیانه هزینه بردار است.

وی با اشاره به هماهنگی دشمنان جهانی و منطقه ای علیه ایران اسلامی تاکید کرد: کشورهای غربی، صهیونیست ها و برخی از کشورهای منطقه به مانند سعودی ها به دنبال ایجاد تزلزل در اقتدار ایران هستند، روزانه میلیون ها دلار از سوی این معاندین صرفه کارهای تبلیغاتی و رسانه ای علیه نظام ما می شود.

این استاد حوزه علمیه عنوان داشت: طبق بررسی های یکی از خبرگزاری های کشور از آغاز اغتشاشات تا امروز بیش از 25 هزار دروغ توسط رسانه های معاند علیه ایران اسلامی تولید و منتشر شده است که این نشان دهنده یک جنگ تمام عیار نرم برضد این نظام است.

معاون حوزه علمیه گیلانغرب بیان داشت: از سوی دیگر سران کشورهای غربی، اروپایی و عربی رسما از اغتشاشگران اعلام حمایت می کنند که این را باید مترادف با حمایت از تروریسم دانست.

حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: همچنین گروه و رده سنی نوجوانان و جوانان هدف برنامه های تبلیغاتی و جنگ نرم دشمنان هستند، دشمن می خواهد با جنگ رسانه ای احساسات نوجوانان و جوانان کشور را به سود منافع استکباری و وحدت شکن خود مدیریت کند، لذا نباید در برابر این هجمه سکوت کنیم و منفعل باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان نباید بیکار باشیم و تنها در موضع دفاع مطلق قرار بگیریم زیرا تجربه نشان داده است که دفاع مطلق محکوم به شکست است./1400/

ارسال نظرات