۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۲۱۵۰۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

رسانه های ما در مقابل دروغ و شانتاژهای رسانه ای دشمن ضعیف عمل می کنند

رسانه های ما در مقابل دروغ و شانتاژهای رسانه ای دشمن ضعیف عمل می کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: فعالان رسانه ای ما در مقابل این هجم بزرگ از شانتاژهای رسانه ای دشمن ضعیف عمل می کنند که این می تواند در بلندمدت خطرآفرین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: امروز جنگ ما جنگ رسانه و جنگ روایت هاست.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن امروز برنامه نظامی خود در قبال ایران را منتفی کرده است و به جای آن تمام انرژی و هزینه هایش را در بُعد رسانه هزینه می کند و امید زیادی دارد که رسانه ها و شبکه های ماهواره ای بتوانند اغتشاشات در ایران را شعله ور کنند.

وی با انتقاد از کم کاری و بعضاً انفعال برخی از صاحبان قلم در کشور، افزود: متاسفانه دشمنان هر ساعت و دقیقه از روز در حال ایجاد و انتشار اخبار کذب و دروغ از وضعیت کشور هستند ولی در مقابل فعالان رسانه ای ما آنگونه که شایسته است در مقابل این هجم بزرگ از دروغ ها و شانتاژهای رسانه ای دشمن ضعیف عمل می کنند که این می تواند در بلندمدت خطرآفرین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: دشمن فکر و ذهن نوجوانان و جوانان ما را هدف قرار داده است و با ترفندهای رسانه ای به دنبال برانگیختن احساسات این نسل است کما اینکه در روزهای اخیر شاهد حضور برخی از جوانان در کف خیابان ها بودیم که صرفا هیجانات کاذب سبب این امر شده بود.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ملت ایران در طول تاریخ به ویژه دوران انقلاب اسلامی در عمل نشان داده اند که مردمانی نجیب، کم توقع و وطن پرست هستند، بنابراین کسی که به کشور خود عِرق می ورزد هرگز دست به اغتشاش و آشوب های خیابانی نخواهد زد بلکه مطالبات خود را از راه های قانونی و مدنی پیگیری می کند.

این عالم برجسته کرمانشاهی تصریح کرد: بی گمان اغتشاشات این روزها هم به مانند دیگر فتنه ها خاموش خواهد شد، ولی باید توجه داشته باشیم که مدیریت و هدایت جامعه ایرانی که امروز دشمنان بسیاری دارد نیازمند درک بالای مسایل از سوی مسئولان و دولتمردان است، بنابراین از دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی انتظار داریم که در بهبود اوضاع تلاش بیشتری داشته باشد./1400/

ارسال نظرات