۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۲۱۴۹۵
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین:

پروژه تجزیه ایران در اتاق فکر دنیای استکبار پایه ریزی شده است

پروژه تجزیه ایران در اتاق فکر دنیای استکبار پایه ریزی شده است
کرمانشاه ـ ماموستا غلامی گفت: پروژه تجزیه ایران و پروژه کشته سازی در اتاق فکر کشورهای استکباری پایه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعادل غلامی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون اهل سنت کرمانشاه با اشاره به توطئه های هفته های اخیر دشمنان علیه این نظام اسلامی، عنوان کرد: دشمنی و عنادورزی امروز دشمنان این کشور علیه ایران اسلامی نشان از اقتدار این نظام دارد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: امروز دشمن به خوبی می تواند هرگونه تهاجم نظامی علیه ایران او را در باتلاقی بزرگ گرفتار خواهد کرد، لذا به سمت جنگ رسانه ای و تبلیغاتی رفته است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: عصر کنونی عصر جنگ رسانه هاست، از همین رو دشمن با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود، یک جنگ تمام عیار علیه نظام و ملت ایران به امید تجزیه این کشور راه انداخته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تجزیه ایران در اتاق فکر کشورهای استکباری پایه ریزی شده است، عنوان داشت: وجود نظامی مقتدر و آن هم برپایه اصول دینی و اسلامی در خاورمیانه به مذاق هیچ ابرقدرتی خوش نمی آید، دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی است، بنابراین به راه انداختن نزاع های قومیتی و مذهبی پیش زمینه این توطئه علیه ایران است.

ماموستا غلامی یادآور شد: اقتدار و انسجام ایران که روز به روز مقتدر از گذشته می شود، برای قدرت های استکباری هزینه بردار است، دشمنان به دنبال این هستند که با جنگ رسانه ای بی سابقه ای که به راه انداخته اند، قدرت و اقتدارمان را بگیرد، لذا همه ملت ایران از هر مذهب و فرهنگی باید در مقابل این تهدید با بینش و بصیرت عمل کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین افزود: از همین رو دشمن به دنبال پروژه «نفوذ» و «کشته سازی» در کشور است و با این کار می خواهد که جوانان را به کف خیابان ها بکشاند، بنابراین شایسته است که جوانان و فرزندانمان را نسبت به این توطئه دشمنان نظام آگاه کنیم.

ماموستا غلامی خاطرنشان کرد: اگر به خوبی دقت کرده باشیم دشمن پروژه تفرقه مذهبی و قومیتی در ایران را رسما و آشکارا کلید زده است، معاندان می خواهند ملت ایران را در مقابل همدیگر قرار دهند و به نوعی اعتماد بین مردم و نظام را نابود کنند، لذا باید هوشیار باشیم و فریب این جنگ روانی را نخوریم./1400/

ارسال نظرات