۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۲۱۵۱۴

واکنش دفتر آیت الله طباطبایی نژاد به نشر اکاذیب و شایعات اخیر

واکنش دفتر آیت الله طباطبایی نژاد به نشر اکاذیب و شایعات اخیر
اصفهان ـ در پی نشر اخبار دروغین توسط برخی سلبریتی ها علیه آیت الله طباطبایی نژاد، دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با صدور بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، در پی بازنشر اخبار دروغین و شایعاتی که توسط ضدانقلاب و رسانه های معاند مخابره شده بود، از سوی برخی سلبریتی هایی که قصد سوء استفاده از شرایط کنونی را داشته و تلاش می کنند به اغتشاشات دامن بزنند و در راستای ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران، معاندان مشغول به انتشار مجدد مطلبی جعلی منسوب به آیت الله طباطبایی نژاد شدند.

 

بازنشر شایعات تکذیب شده چند سال قبل توسط سلبریتی ها

دفتر آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با صدور بیانیه ای نسبت به این نشر اکاذیب واکنش نشان داد، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر و برای چندمین بار شاهد انتشار اخباری کذب و ساختگی در فضای ولنگار مجازی هستیم.

این بار نیز در ادامه عملیات روانی علیه مردم ایران همچون گذشته خبری با محوریت موضوع اسید پاشی از آیت الله طباطبایی‌نژاد در فضای مجازی عامدانه و یا ناآگاهانه در حال پخش است که کذب و ساختگی بودن مطلب برای همگان روشن است.

در این میان تعدادی از افراد، از جمله بازیگری از سینما و تلویزیون نیز با موج سواری بر جو به وجود آمده در کشور جهت رسیدن به منافع شخصی، مطلبی را به نقل از آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان منتشر کرده است که از سال ۹۶ چندین بار توسط روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان تکذیب شده بود.

لذا مجدداً از همه فعالین فضای مجازی و دنبال کنندگان اخبار در این فضای غیر حقیقی استدعا داریم تا اخبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و هر گونه اخبار دیگر را صرفاً از منابع و سایت‌های معتبر پیگیری و دریافت نمایند./1304/

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات