۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۷۲۱۶۶۸

واکنش طنز کاربران به سوتی ایترنشنال ؛ تیتر فعلا این باشه ...

واکنش طنز کاربران به سوتی ایترنشنال ؛ تیتر فعلا این باشه ...
گاف بزرگ شبکه تلویزیونی سعودی اینترنشنال در روز گذشته( یکشنبه) به سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس پلاس: روز یکشنبه ۲۴ مهرماه در بخش خبری شبکه سعودی ایران اینترنشنال درباره حادثه آتش‌سوزی زندان اوین این متن زیرنویس شد: «تیتر فعلا این باشه: چهل کشته و بیش از صد زخمی در آتش‌سوزی زندان اوین».

این اشتباه شبکه سعودی که بار دیگر پرده از دروغگویی‌ها و سناریوسازی‌های رسانه‌های ضد انقلاب برمی‌دارد، یادآور گاف بزرگ کانال تلگرامی شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی در ماجرای واکسن روسی کرونا نیز بود که در آنجا ادمین کانال، عین جمله سفارش‌شده را در کانال منتشر کرده و این اشتباه با واکنش‌های فراوان کاربران همراه شده بود! 
 

 

چندی پیش نیز علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی که در ماجرای اغتشاشات اخیر با انتشار پیام‌های ضدامنیت ملی در فضای مجازی به لیدر جریان آشوب تبدیل شده بود و اکنون به خارج از کشور مهاجرت کرده است در صفحه اینستاگرام خود دقیقا همان جمله‌ای را که به او دیکته شده بود استوری کرده بود!
 

 

واکنش کاربران

گاف رسانه سعودی اینترنشنال به سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و کاربران با هشتگ #تیتر_فعلا_این_باشه به این ماجرا واکنش نشان داده‌اند. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران را در این رابطه می‌خوانید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/

ارسال نظرات