۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۲۱۷۸۴

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
اصفهان ـ حجت الاسلام احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همراه با مدیران این دفتر با علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان همراه با مدیران این دفتر با علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام محمد قیصری، رییس حوزه ریاست و روابط عمومی این دفتر با بیان این که دیدار در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان متعهد شد در زمینه پشتیبانی علمی، تجارب خود از برگزاری نشست ها و همایش های ادیان توحیدی در سالیان گذشته برای احیای دبیرخانه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قرار دهد.

وی افزود: به دلیل تنوع دینی گسترده و ریشه دار و دغدغه ای که از طرف اندیشمندان اسلامی و دیگر ادیان درباره  لزوم وحدت بین آحاد جامعه و نیز جلوگیری از بحران معنوی در بین جوانان برای هماهنگی این امر خطیر، در سالیان گذشته، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سنگ بنای دبیرخانه ی ادیان توحیدی را پایه ریزی کرده بود.

رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در آینده ای نزدیک نشست صمیمی و پرسش و پاسخ بین مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با طلاب، مبلغان و روحانیون شاخص استان اصفهان برنامه ریز و برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در زمینه گرفتن مجوز برای گروه های تبلیغی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتیدی را برای تبیین فرایند و تسهیل دریافت مجوزهای لازم معرفی خواهد کرد، گفت: این اداره کل برای ترویج امور دینی و فرهنگی اساتیدی را برای آموزش در زمینه های هنری، فنی و... در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان قرار خواهد داد.

حجت الاسلام قیصری تصریح کرد: با همکاری طرفین همایش مفاخر تبلیغی برای چند نفر از مفاخر استان اصفهان برنامه ریزی و در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: در این جلسه توافق شد کتاب های چاپ شده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که متناسب با سن جوانان است برای کتاب خانه های استان در تیراژ مشخص خریداری و در اختیار علاقه مندان قرار داده شود.

رییس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از طرف این دفتر چند نفر به عنوان بررسی کننده کتب حوزه دین و معارف اسلامی با شاخص های اعلامی معرفی خواهند شد و این دفتر اعلام آمادگی کرد که تعدادی از طلاب مجرب را برای تصدی پست رئیس اداره کانون  مساجد سطح استان معرفی نماید./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات