۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۱۵۸۰۸
معاون فضای مجازی،هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی:

فرهنگ باید برای خودش درآمدزایی کند

فرهنگ باید برای خودش درآمدزایی کند
اصفهان ـ حجت الاسلام شیخ الاسلامی گفت: مرکز اشراق مجموعه‌های فرهنگی را برای رسیدن به درآمد حمایت می‌کند، در شرایط اقتصادی کنونی فرهنگ باید خودش خودش را اداره کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جمع اصحاب رسانه، نمایشگاه روایت تبلیغ را یک نمایشگاه عالی توصیف کرد و گفت: این نمیاشگاه بیانگر نتیجه مثبت اعتماد به مراکز استان‌ها و شعب و نمایندگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی در ادامه افزود: دفتر تبلیغات اسلامی باید به همکاران خود در مراکز و شعب اعتماد کند و از حالت تمرکز خارج بشود. آنچه که در نمایشگاه روایت تبلیغ اصفهان ارائه شد یک بازنمایی حرفه‌ای از دستاوردها و ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی بود و همچنین نشان داد یک ظرفیت فوق العاده در اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای جهش تبلیغ دینی با روش‌های نوین که نیاز مهم جامعه ما نیز هست وجود دارد.

حجت الاسلام شیخ الاسلامی فعالیت‌های خانه خلاق و نوآوری را بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: بخش تقاطع نوآوری مربوط به فعالیت‌ها و اقدامات خانه خلاق و نوآوری اشراق از انچه که ما می‌دانستیم هم بهتر بود و شاهد هستیم که یک چرخه صحیح و دقیق از ایده تا درآمدزایی در این مجموعه شکل گرفته است.

معاون فضای مجازی،هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: مسأله درآمدزایی موضوع مهمی است که بسیاری از نهادهای فرهنگی ما متأسفانه بلد نیستند به آن دست پیدا کنند. باید از کار فرهنگی به کسب درآمد رسید تا فرهنگ بتواند خودش خودش را اداره کند و همین موضوع نشان دهنده اهمیت فعالیت‌های مرکز اشراق است.

وی به اهمیت توجه به ظرفیت‌های خانه خلاق و نوآوری اشراق در برپایی نمایشگاه‌ها و ارائه دستاوردهای این مرکز به مخاطبین اشاره کرد و گفت: حوزه نوآوری و خلاقیت مسأله بسیار مهمی است و با وضعیت بودجه های فرهنگی کشور لازم است این مرکز و مجموعه‌های تحت حمایت آن تقویت شوند و آشنایی من با این شرکت‌ها برای من بسیار امیدبخش بود./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات