۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۱۵۷۷۱
مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق:

دستگاه‌های فرهنگی از خدمات شرکت‌های خلاق استفاده کنند

دستگاه‌های فرهنگی از خدمات شرکت‌های خلاق استفاده کنند
اصفهان ـ حجت الاسلام قطبی با بیان اینکه تقاطع نوآوری به دنبال معرفی شرکت‌های خلاق است، گفت: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌ها به شرکت‌های خلاق واگذار بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق، در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ در جمع اصحاب رسانه، گفت: تقاطع نوآوری یک مأموریتی را دنبال می‌کند و آن این است که شرکت های خلاقی که محصول قابل ارائه دارند را با مدیران، مسؤولان و متولیان روبرو کند و بتواند از این طریق فضایی را فراهم کند که در نهادها و دستگاه‌ها فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی به سمت بهره برداری از شرکت‌های خلاق برود.

حجت الاسلام قطبی در ادامه خاطرنشان کرد: یعنی از این به بعد کارهای فرهنگی دستگاه‌ها بجای اینکه به شرکت‌های معمولی یا پیمانکاران عمومی سپرده بشود، در تعامل با شرکت‌های خلاق به قراردادهای کاری برسند و شرکت‌های خلاق متولی تأمین محصول، فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی سازمان‌ها و نهادها بشوند.

وی در ادامه عنوان کرد: در تقاطع نوآوری اصفهان بیش از 10 شرکت خلاق  شرکت کردند و مدیران متعددی از فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت‌ها بازدید کرده و با آنها آشنا شدند، اتفاق خوبی در این نمایشگاه افتاد و امیدوار هستیم که دستاوردهای خوبی داشته باشد.

مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری اشراق، با بیان اینکه دیده شدن شرکت‌ها از اهداف ما است، تصریح کرد: معرفی شدن و امکان عرضه محصولات شرکت‌های خلاق به دستگاه‌ها از جمله اهداف و چشم اندازهایی است که دنبال می‌کنیم، نمایشگاه تقاطع نوآوری قرار است در نقاط مختلف کشور برپا بشود و بتوانیم حتی در نمایشگاه‌های بین المللی هم حضور داشته باشیم و مقدمات این حضور بین المللی هم فراهم آمده است و در آینده با تجربیات مؤثر و قابل ارائه در این نمایشگاه‌ها حضور خواهیم داشت.

حجت الاسلام قطبی با تأکید بر اهمیت توجه به شرکت‌های خلاق و محصولات خلاق و نوآور، اظهار کرد: امیدوار هستیم با رشد فعالیت‌های شرکت‌های خلاق جایگاه محصولات این شرکت‌ها در جامعه به خوبی تثبیت شده و مورد استفاده مردم قرار بگیرد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات