۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۲۲۲۴۹

در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با آیت الله اعرافی چه گذشت؟

در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با آیت الله اعرافی چه گذشت؟
نماینده ولی فقیه در لرستان با حضور در قم با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در قم به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان اشاره کرد و گفت: وجود بیکاری فراوان در طول سالیان متمادی و عدم رونق کسب و کار به واسطه صنایع کوچک و بزرگ تعطیل شده سبب بیکاری مردم استان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتظار مردم و جوانان بیکار استان لرستان از دولت و قوه قضاییه، افزود: جوانان لرستان خواستار حل نهایی پرونده این کارخانه‌ها توسط قوه قضاییه و دولت هستند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات آموزشی و تبلیغی و رشته های تخصصی و موفقیت هایی که در پژوهش توسط طلاب ممتاز حاصل شده است، گفت: حوزه های علمیه استان لرستان نیازمند توجه ویژه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای این استان را که در آشوب ها و اغتشاش های دیگر شهرها به شهادت رسیدند و جوانان بسیجی، انقلابی و حزب اللهی که با هماهنگی نیروهای مسلح مانع از خسارات مالی و جانی در شهرهای این استان شدند، شایسته تقدیر و تکریم هستند.

وی بر وفاداری مردم استان لرستان به راه امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: مردم ولایتمدار استان لرستان همواره پای انقلاب، آرمان های امام راحل و هربری هستند.

ارتقای کیفی مدارس علمیه لرستان ضروری است

آیت الله اعرافی در ادامه این دیدار از مردم استان لرستان به عنوان کانون انقلاب و مردمی ولایتمدار و محب اهل بیت عصمت و طهارت یاد کرد که شایسته بهترین خدمت هستند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با تشکر از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در حمایت از حوزه علمیه استان و مدارس علمیه گفت: فعالیت‌های انجام شده در استان امید بخش بوده و با ارائه رهنمودهایی خواستار ارتقاء کیفی مدارس علمیه شد.

وی با اشاره به پیشنهادهای نماینده ولی فقیه در لرستان درباره حوزه علمیه استان، طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه اظهار کرد: این پیشنهادات در کارگروهی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در سفری که در آینده نزدیک به استان لرستان خواهیم داشت نتایج آن را اعلام می کنیم.

آیت الله اعرافی در رابطه با تنگناهای موجود در استان و کارخانه ها و صنایع تعطیل شده بیان کرد: در این راستا نیز با قوه قضاییه و دولت گفت‌وگو خواهیم کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات