۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۲۲۸۰
مدیر کل اطلاعات استان قم عنوان کرد؛

حضور دشمنان نظام با همه توانایی هایش در حوادث اخیر

حضور دشمنان نظام با همه توانایی هایش در حوادث اخیر
حجت الاسلام والمسلمین عالمی گفت: دشمن با تمام توان در حوادث اخیر به میدان آمده بود و برای براندازی نظام تلاش می کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عالمی مدیر کل اطلاعات استان قم در همایش بصیرتی و دانش افزایی «ائمه جماعات و روحانیون طرح امین» که شامگاه دوشنبه به همت دفتر امام جمعه پردیسان در سالن همایش های دانشگاه آزاد پردیسان برگزار شد، گفت: دشمن در طول این عمر چهل و سه ساله انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی تمام گزینه هایش را به میدان آورده و از هیچ حربه و سلاحی در جنگ نرم و نظامی فرو گذار نبوده است.

وی با بیان اینکه در آشوب همه بازنده هستند، ابراز کرد: آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد آشوب بود که زیرساخت هایش آماده شده و با تحریک احساسات و عواطف و با دامن زدن به اختلافات قومی و به تعبیری استفاده از گسل ها آشوب در کشور به وجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با تشریح اینکه دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه جو غالب را بدست گرفت و آشوب را هدایت می کرد، عنوان کرد: فضای مجازی و پول پاشی هایی گسترده آشوبگران را هدایت می کرد و آشوب های اخیر از خارج از کشور و توسط دشمنان نظام طراحی می شد.

مدیر کل اطلاعات استان قم با بیان اینکه همه سربازان مخالفین نظام اسلامی به خط شده بودند، خاطرنشان کرد: اگرچه در راه امنیت مردم و ملت این نظام اسلامی عزیزانی از نیروهای نظامی و بسیج را از دست دادیم اما لیدرها و خط و ربط ها در این معرکه شناسایی شدند تا آرامش دوباره به این مردم هدیه داده شود.

وی افزود: در این مدت از شرق و غرب سلاح به لیدرهای آشوب می رساندند اما دلاورمردان نیروهای مسلح با شجاعت وارد میدان شدند و مانع آسیب و ضرر بیشتر به مردم شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با اشاره به احضار برخی از سلبریتی های داخل کشور ابراز کرد: برخی از چهره های هنری و هنرمندان به دلایل مختلف با انتشار مطالبی در فضای مجازی بر آتش فتنه می دمیدند که با خاطیان برخورد و برخی از چهره های هنری نسبت به وضعیت و وقایع موجود توجیه شدند.

وی ادامه داد: دستگاه های مختلف غفلت کردند و باید خیلی زودتر به تبیین واقعیت ها می پرداختند اغلب دستگیرشدگان از قشر خاکستری بودند که اصلاً احزاب را نمی شناختند و شناخت و اطلاعات آنها عمقی نداشت.

مدیر کل اطلاعات استان قم با بیان اینکه نقش طلاب و حوزویان در جهاد تبیین بسیار مهم و ضروری است، بیان کرد: در انتشار دستاوردهای نظام و واقعیت های دین و مذهب کوتاهی کرده ایم، شما حوزویان و مربیان طرح امین باید از این ظرفیت موجود در راستای جهاد تبیین بهترین بهره را ببرید.

ارسال نظرات