۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۲۲۵۰۰
آیت الله فقیهی تاکید کرد؛

لزوم مقابله با افکار پلید و بشرستیزانه گروه های تروریستی

لزوم مقابله با افکار پلید و بشرستیزانه گروه های تروریستی
استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: جنایتی دیگر چهرۀ کریه و ضدانسانی داعش را به نمایش گذاشت و ضرورت مقابله با این‌گونه افکار پلید و بشرستیزانه را بیش از پیش آشکار کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ را محکوم کرد که متن کامل آن به این شرح است:

وَلا تَقْتُلُوا النَّفْسَ الَّتِی حَرَّمَ اللهُ إِلاّ بِالْحَقِّ وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ سُلْطَاناً (الإسراء: ۳۳)

جنایت وحشیانۀ و تروریستی روز گذشته در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به دست گروه شیطانی و افراطی داعش رخ داد و منجر به کشته و زخمی شدن مردمان و نمازگزاران بی‌گناه و مظلوم شد، قلب شیعیان و آزادگان جهان را به درد آورده است؛ جنایتی که بار دیگر چهرۀ کریه و ضدانسانی داعش را به نمایش گذاشت و ضرورت مقابله با این‌گونه افکار پلید و بشرستیزانه را بیش از پیش آشکار کرد.

اینجانب ضمن همدردی با عموم شیعیان جهان، به‌ویژه مردم غیور شیراز، برای شهیدان این حادثه طلب رحمت و آمرزش الهی و برای مجروحان و بازماندگان آرزوی صبر و عافیت و سلامت دارم. از مسئولان محترم، انتظار می‌رود ضمن رسیدگی به خانواده‌های شهیدان این حادثه و شناسایی و مجازات عوامل آن، برای پیش‌گیری از تکرار چنین فجایعی چاره‌اندیشی و اقدام کارآمد کنند.

محسن فقیهی
قم المقدسه
اول ربیع الثانی 1444

ارسال نظرات