۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۲۲۶۵۵

برای حل مسائل نظام اسلامی نیازمند افرادی با ویژگی های خاص هستیم

برای حل مسائل نظام اسلامی نیازمند افرادی با ویژگی های خاص هستیم
حجت الاسلام لطیفی گفت: برای حل مسائل نظام اسلامی نیازمند افرادی با ویژگی هایی خاص هستیم که بتوانند درک صحیحی از مسأله و حلّ آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت دفتر امور نخبگان و استعداد های برتر، نشست هم اندیشی هسته های حل مسئله طرح جامع شهید بیاضی زاده با حضور مسئولان، اساتید و طلاب با عنوان «گامی به سوی تحقق» در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی خود در این نشست بیان داشت: دانش ها نیستند که مسئله را حل می کنند بلکه افراد هستند و واقعیت این است یک بدنه دانشی صامت هیچ کاری نمی تواند بکند بلکه افراد هستند که توانایی حل مسئله را دارد.

وی در رابطه با حل مسائل جمهوری اسلامی و سهم حوزه بیان داشت: اگر در مورد حل مسائل نظام جمهوری اسلامی صحبت کنیم و یا اگر در مورد سهم حوزه صحبت می کنیم باید ببینیم که چه جنس طلبه هایی نیاز هست که مشکلات را حل کنند و چه دانش هایی را باید خوانده و چه زمینه هایی باید داشته باشند تا به حلّ مسأله منتهی شود

وی در پایان افزود: ما افراد و اشخاص را نادیده گرفته ایم. ما نیازمند افرادی با ویژگی هایی خاص هستیم که بتوانند درک صحیحی از مسأله و حلّ آن داشته باشند.

ارسال نظرات