۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۲۲۷۳۴
امام‌جمعه اسفراین:

شهدای دانش‌آموز الگوی نسل آینده هستند

شهدای دانش‌آموز الگوی نسل آینده هستند
امام‌جمعه اسفراین گفت: جوانان و نوجوانان امروز باید راه و روش شهدای دانش‌آموز را الگو و اسوه خود قرار داده و در مقابل نیرنگ‌های دشمنان هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی تنها، امام‌جمعه اسفراین، امروز، در آیین گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و پدافند غیرعامل که با حضور فرماندار اسفراین و جمعی از مسؤولان شهرستان در دبیرستان پسرانه شاهد امام علی(ع) برگزار شد،اظهار داشت: دانش آموزان نقش مؤثری در شکل‌گیری، دوام و استمرار انقلاب اسلامی داشتند.

وی یوم‌الله 13 آبان و روز دانش‌آموز را روزهایی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: دانش آموزان بسیجی در مدرسه دفاع مقدس قلم و شجاعت و ازجان‌گذشتگی را درهم‌آمیخته و به این طریق درس ایمان و شهادت را به آیندگان دادند.

حجت‌الاسلام موسوی تنها اضافه کرد: اکنون‌که دشمنان با تمام قوا به میدان آمده‌اند دانش آموزان باید در سنگر جهاد علمی و علم‌آموزی به تهذیب نفس و مجاهدت پرداخته و گول تبلیغات مذبوحانه دشمنان را نخورند.

وی ادامه داد: اکنون زمان عمل رسیده و وظیفه ما این است تا با استعانت از ذات باری‌تعالی با رفتار و حرکاتمان پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی تنها تصریح کرد: اگر در این راه کوتاهی کنیم دشمنان انقلاب اسلامی که هدف اصلی آن‌ها نابودی ارزش‌های دینی کشور است جریح تر شده و تلاش می‌کنند با ادعای دلسوزی و حمایت از مردم ایران همبستگی و وحدت ایرانیان را زیر سؤال ببرند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه درصحنه همه توطئه‌ها و دسیسه‌های آشکار و غیر آشکار دشمنان علیه جمهوری اسلامی خنثی‌شده است.

حجت‌الاسلام موسوی تنها افزود: هدف دشمنان انقلاب اسلامی برهم زدن آرامش و امنیتی است که بعد از انقلاب اسلامی در کشور شکل‌گرفته است.

امام‌جمعه اسفراین در ادامه با اشاره به پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل آمادگی در برابر حوادث و مصون‌سازی و بی‌خاصیت کننده تهدیدهای دشمنان است.

گفتنی است، شهرستان ۱۲۰ هزارنفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات