۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۲۳۰۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دستگاه های امنیتی و قضایی با اغتشاشگران داعشی برخورد جدی داشته باشند

دستگاه های امنیتی و قضایی با اغتشاشگران داعشی برخورد جدی داشته باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی راپیمایی ۱۳ آبان را برای دشمن دارای پیام‌های زیادی دانست و خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اغتشاشگران داعشی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حماسه مردم ایران در یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: سه رخداد در ۱۳ آبان سبب شد تا این روز به عنوان روز جشن ملی ملت ایران با استکبار جهانی نامگذاری شود.

وی با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان رژیم ستم شاهی، گفت: با تصویب این قانون در صورت توهین اتباع آمریکایی به مردم ایران دادگاه‌های ایران اجازه محاکمه آمریکایی‌ها را نداشتند.

به گفته وی با تصویب این قانون و مخالفت امام خمینی(ره) سبب شد تا ماموران رژیم پهلوی او را دستگیر و ۱۵ سال به خارج از کشور تبعید کنند، اما امام خمینی(ره) طی ۱۵ سال تبعید یک لحظه دست از مبارزه بر نداشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان آمریکا را مدعی دروغین حقوق بشر دانست و گفت: به آتش کشیدن ۲۰۰ هزار ژاپنی، هدف قراردادن هواپیمایی مسافربری ایران و شهادت ۳۰۰ مسافربی دفاع و بیگناه و منفجر کردن حزب جمهوری اسلامی ایران و شهادت ۷۲ نفراز مسؤولان نظام از سوی آمریکا مدعی دروغین حقوق بشر است.

به گفته وی ۱۷ هزار نفر شهید ترور و شهادت ۵۶ دانش آموز در ۱۳ آبان از موارد حقوق بشر آمریکایی است که در پیشینه آمریکای جهانخوار و تاریخ ثبت و ضبط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با ابراز تأسف از اینکه تعداد معدودی فریب خورده توسط رسانه‌های بیگانه به عنوان ملت ایران معرفی می‌شوند، اظهار داشت: ملت ایران سیل خروشانی بود که امروز در یوم الله ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و فتنه گران زدند.

وی بر لزوم جهاد تبیین در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: علما و اساتید بسیجی، دانش آموزان و دانشجویان را دریابند تا دشمن در جنگ شناختی نتواند ذهن نسل جوان ایران را هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام گفت: از اسناد سری خرد شده در لانه جاسوسی آمریکا تاکنون ده‌ها کتاب در رابطه با توطئه‌های آمریکا بر علیه ایران منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با توصیه به مطالعه کتاب منتشر شده توسط برخی که آمریکا را تطهیر می‌کنند، گفت: آمریکا هنوز از ملت و آئین و ارزش‌های ما دست برنداشته است و نمونه بارز آن حادثه تروریستی شاهچراغ و برخورد داعشی مردم است.

وی با تأکید بر برخورد نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه و قوه قضائیه مقتدر با اغتشاشگران داعشی، گفت: راهپیمایی باشکوه امروز ملت ایران در یوم الله ۱۳ آبان خدا و امام زمان(عج) را خشنود کرد و سبب خشم آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان راهپیمایی دشمن شکن امروز ملت ایران در یوم الله ۱۳ آبان را برای دشمن دارای پیام‌های زیادی دانست و اظهار داشت: دشمن به زودی آخرین برگ خود را علنی خواهد کرد و ما با اقتدار از یمن پاسخ آن را خواهیم داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات