۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۲۹۵۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

رسانه‌های غربی ایمان جوانان ما را نشانه گرفته اند

رسانه‌های غربی ایمان جوانان ما را نشانه گرفته اند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: فضای مجازی، رسانه‌های غرب از جمله ابزار بی دین کردن مردم بوده و ایمان جوانان ما را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان دبیرستان مرحوم سید احمد لاجوردی، گفت: امیرمومنان(ع) در حکمت ۷۴ نهج البلاغه می‌فرماید، ارزش هر کس به اندازه همت او است.

وی ساخت مدرسه، ورزشگاه، دندان پزشکی، صبحانه سیصد نفری و نانوایی توسط فرزند مرحوم لاجوردی را نشانه همت بزرگ این خیر ارجمند دانست و افزود: باید قدردان چنین مجموعه‌ای با چنین امکاناتی باشید چرا که برخی مدارس شهرستان حتی از داشتن یک سیستم صوتی نیز محروم هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر و تجلیل از خاندان لاجوردی خیر کاشانی، گفت: با اهتمام دانش آموزان این مدرسه به در درس خواندن و رعایت و حفظ حجاب برای آن مرحوم حسنه بیشتری نوشته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وعده خداوند برای ظهور نزدیک است و ما امروز در مسیر ظهور قرار داریم، اظهار داشت: شیطان می‌داند وعده ظهور نزدیک است و از خداوند تا وقت معلوم «زمان ظهور» فرصت خواسته است تا مردم را بی دین کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز در راس شیاطین انس، شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد، افزود: کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲، شهادت ۴ هزار نفر در ۱۷ شهریور ۵۷ در میدان ژاله تهران، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران هدف و شهادت ۳۰۰ نفر زن و مرد و کودک بی گناه ایرانی و شهادت زائران شاهچراغ همه بیانگر دشمنی شیطان بزرگ آمریکا با ایران است.

وی از ۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز و جشن مبارزه با استکبارجهانی نام برد و ابراز داشت: دانش آموزان ایرانی دشمن شناس هستند و دشمنان واقعی اسلام و نظام اسلامی ایران و ملت ایران را می‌شناسند و فریب آن‌ها را نمی‌خورند.

به گفته وی فضای مجازی، رسانه‌های غرب از جمله ابزار بی دین کردن مردم است و ایمان جوانان ما را نشانه گرفته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) پدر بزرگوار امام زمان(عج) شرایط و بستر ظهور  را آماده کرده اند، گفت: یکی از علائم پنج گانه شیعه زیارت اربعین بوده و زیارت ۲۰ میلیونی اربعین نیز حاصل بستر سازی امام عسکری(ع) است که مردم دنیا را با اسلام و تشییع و امام زمان(عج) آشنا می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات