۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۲۳۱۲۵
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛

دوره آموزشی فلسفه به زبان ساده

دوره آموزشی فلسفه به زبان ساده
اصفهان ـ رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی گفت: فلسفه به زبان ساده، دوره آموزشی آشنايی با فلسفه و حكمت اسلامی ويژه طلاب خواهر و برادر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان در گفت و گویی اظهار داشت: هویت فلسفه اسلامی متأثر از معارف اسلامی است و نقش چشمگیر فلسفه در تبیین و اثبات عقلانی آموزه‌های قرآنی و سنت، حقیقتی انکارناپذیر است.

وی افزود: با توجه به اهمیت توجه طلاب به فلسفه، مؤسسه های آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و مجتهده امین(ره) در نظر دارند در آبان ماه سال جاری ثبت نام دوره جدید آشنایی با فلسفه و حکمت اسلامی را ویژه طلاب خواهر و برادر علاقه مند به فلسفه برگزار نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: این یک دوره فلسفه اسلامی با زبان و آثار روان تر در کنار مطالعه و آگاهی از فلسفه غرب و مرور و مهارت افزایی در منطق می باشد.

وی تصریح کرد: برنامه آموزشی و مطالعاتی در فلسفه اسلامی و فلسفه غرب،  بهره مندی از برنامه آموزشی، استادان برجسته، امکانات آموزشی و پژوهشی، شرکت در اردوهای علمی و برخورداری از هدایای ممتازین و پایان دوره، اعطای گواهی پایان دوره و اولویت برای حضور در دوره های تخصصی سطح3 و کارشناسی ارشد از مزایا و امتیازات این دوره است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام اظهار داشت: طلاب برادر علاقه مند برای شرکت در این دوره باید پایه چهار خود را به اتمام رسانده و خواهران طلبه اشتغال به تحصیل در سال چهارم را داشته باشند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در پایان گفت: طلاب علاقه مند می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی b2n.ir/e19618  و یا صورت حضوری به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، ساختمان شماره یک، اتاق 205 مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر امکان تماس در ساعات اداری با شماره 4-32208001 داخلی 7222  فراهم می باشد./1304/

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات