۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۲۳۱۵۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

لزوم تعامل بین مراکز فنی حرفه‌ای با هنرستان‌های فنی

لزوم تعامل بین مراکز فنی حرفه‌ای با هنرستان‌های فنی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تعامل بین مراکز فنی حرفه ای و هنرستان های فنی تأکید کرد و گفت: تعامل این دو در تربیت نیروی فنی و متخصص نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در دیدار مدیرکل فنی حرفه‌ای استان اصفهان، گفت: تلاش کنید تا زیر مجموعه فنی حرفه‌ای از حداکثر تخصص و تعهد برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه در اسلام به کیفیت در کار و تولید سفارش شده است، افزود: کالا‌های با کیفیت ایرانی در بازار‌های جهانی هم می‌تواند معرف توانمندی تولیدکنندگان ایرانی باشد و هم با استقبال مصرف کنندگان در سراسر جهان روبرو شود و کالای ایرانی به کالا‌های کشور دیگر ترجیح داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: استفاده از حداکثر تخصص و تعهد در مجموعه فنی حرفه‌ای در محصولات و تولیدات با کیفیت ایرانی نقش مهمی دارد.

وی بر لزوم روشنگری خباثت‌های دشمن برای فعالان در عرصه فنی حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن داروی بیماران خاص را تحریم می‌کند، اما صادرات به روزترین گوشی‌های همراه و محصولات آرایشی به ایران آزاد است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم ارتباط بین مراکز فنی حرفه‌ای با هنرستان‌های فنی حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: ارتباط مراکز فنی و حرفه‌ای با هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و تعامل این دو با یکدیگر در تربیت نیروی فنی در تمامی رشته‌های فنی نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی عقل را رسول باطنی همه انسان‌ها دانست و با اشاره به اینکه استفاده از نعمت عقل از سنت‌های امداد خداوند است، افزود: اگر مسلمانان از نعمت عقل خدادادی بهره برداری ویژه داشته باشند امداد‌های خداوند نیز ویژه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: صد برابر آنچه به ذهن کافران و مشرکان می‌رسد به ذهن مسلمانان و مومنین می‌رسد و این همان امداد خداوند برای مومنین است که باید از آن نهایت استفاده را داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات