۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۲۳۳۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

زمینه حضور افراد توانمند در پست‌های مدیریتی فراهم شود

زمینه حضور افراد توانمند در پست‌های مدیریتی فراهم شود
مازندران - امام جمعه ساری با تأکید براین که از ادامه همکاری با مدیران کم کار باید جلوگیری شود،گفت: باید زمینه حضور افراد توانمند در پست‌های مدیریتی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به اهمیت جایگاه دستگاه های نظارتی در کشور گفت: مسئولی که در جایگاه نظارتی قرار دارد باید مراقب امور باشد و در جهت حفظ این جایگاه مهم تلاش مضاعف کند.

وی با بیان این که در مازندران منابع طبیعی به‌خاطر ارزشمند و گران بودن مورد چشمداشت افراد سودجو قرار دارد، افزود: از این رو وظیفه کسانی که حفظ و نگهداری این نعمت ها را برعهده دارند سنگین‌تر شده و احتمال لغزش آنها هم بیشتر می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ساخت و سازهای بی‌رویه در قلب جنگل و منابع طبیعی، بیرون بافت‌های روستاها صورت گرفته است، گفت: متاسفانه این مسائل در حالی اتفاق افتاده که بازرسی و دستگاه‌های نظارتی نیز داشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که در سنگر بازرسی سنگربان باید بیدار، هوشیار، نفوذ ناپذیر و در عین حال مجهز به نرمش قهرمانانه باشد، ادامه داد: این افراد باید به گونه‌ای عمل کنند که کارها دچار چالش نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت آشنایی با آسیب های موجود در استان وشیوه های پیشگیری از این آسیب ها تأکید کرد و گفت: در دولت انقلابی انتظار فعالیت بیشتری از همه مسؤولان و متولیان داریم، هم با فعل سوء و ترک فعل باید برخورد شود، ضررهای که از ترک فعل متوجه ما شده کم نیست.

امام جمعه ساری با تأکید براین که از ادامه همکاری با مدیران کم کار باید جلوگیری شود، ادامه داد: باید زمینه حضور افراد توانمند در پست‌های مدیریتی فراهم شود در عین حال مدیری که به دلائلی عزل شده نباید ارتقاء پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که اگر در گذشته کم کاری انجام شده مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اگر بیت المال تضییع شده برگردانده شود و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب شاهد بروز مشکلات در دستگاه های اجرایی نباشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات