۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۷۲۳۴۶۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیشرفت های نظامی در حوزه دریایی به برکت انقلاب و رهنمودهای رهبری حاصل شد

پیشرفت های نظامی در حوزه دریایی به برکت انقلاب و رهنمودهای رهبری حاصل شد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تقدیر از پیشرفت های صورت گرفته در حوزه دریایی، این افتخارات را به برکت انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، اظهار داشت: حوزه دریایی یکی از حوزه‌هایی است که می‌توانیم در دنیا به پیشرفت آن پس از انقلاب افتخار کنیم.

وی با اشاره به خودکفایی در بخش آموزش و حضور اساتید دانش آموخته‌های دانشگاه‌های علوم دریایی افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر شاهد پیشرفت های ارزشمندی در حوزه هایی نظیر مأموریت های دریایی به ویژه مقابله با دزدان دریایی و همچنین حمل و نقل در این بخش بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ضمن اظهار امیدواری از پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه آموزشی، اذعان داشت: همانطوری که آب دو برابر خاک است، به همین شکل ظرفیت‌های علمی، بسترها و ظرفیت‌های اقتصادی آب هم دو برابر خشکی است، به همین علت نیاز به رشد و پیشرفت برای رسیدن به جایگاه لازم و در تراز انقلاب در حوزه‌های دریایی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، ساخت زیردریایی‌ها و کشتی تولید داخل را لطفی از جانب خدا دانست و عنوان کرد: مهم‌تر از اینها سرمایه‌های انسانی است؛ گزینش صحیح و ورود نیروهای سالم در این بخش ضرورت دارد تا دلشان برای مملکت و دین بتپد و بتوانند این بخش را با افتخارات خود به اوج برسانند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز جوانان کشورمان پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام هستند، افزود: مقام معظم رهبری معتقد هستند که دهه هشتادی و نودی اگر در روحیه انقلابی بهتر از دهه هفتادی و شصتی‌ها نباشند کمتر از آن هم نیستند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات