۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۲۳۵۷۳
امام جمعه اسلام آبادغرب:

ساخت موشک مافوق صوت توسط فرزندان ملت در سپاه باعث افتخار ملی است

ساخت موشک مافوق صوت توسط فرزندان ملت در سپاه باعث افتخار ملی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک به ملت ایران و پاسدران غیور گفت: ساخت موشک مافوق صوت توسط فرزندان ملت در سپاه باعث افتخار ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر اسلام آبادغرب اظهار کرد: امروز در زیر این پرچم مقدس از امنیت و اتحاد برخوردار هستیم و اگر این نبود این اقوام و طوایف مختلف ایران عزیز زیر کدام علم و پرچم می توانست ما را گرد این نام مبارک جمع کند، این پرچم مزین به نام مبارک "الله" ما به یاد ابا عبدالله الحسین می اندازد و این پرچم هدایت بزودی بدست امام زمان(عج) سپرده می شود و ان شاءالله امام عصر این پرچم هدایتگر مزین بنام الله اکبر را در سراسر جهان برافراشته خواهد کرد.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اهتزاز پرچم فقط به تشریفات یگان های نظامی و انتظامی اکتفا نشود و باید در تمامی مراسمات ادارات و اقشار مختلف و اماکن عمومی برافراشته شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: جهاد تبیین که در این برهه از زمان که در فضای مجازی و حقیقی منکری انجام شده و معروفی ترک شده است که باورها و اعتقادات دینی را تمسخر و به آنها توهین شود بر همه کسانی که توانایی دفاع و تبیین را دارند و می توانند اثرگذار باشند واجب کفایی و فوری است که به وظیفه خود عمل کنند؛ این فتوای جهاد کبیر در ارتباط با جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری است و همه ما باید به وظیفه شرعی و دینی خود در این رابطه عمل کنیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: فرمان مقام معظم رهبری به وجوب کفایی جهاد تبیین ما را به یاد فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در اعزام نیروها به جبهه غرب و آزادسازی پاوه می اندازد، زمانی که شهر پاوه در محاصره کومله و ضد انقلاب بود با فرمان تاریخی امام(ره) آزاد شد و امروز باید برخی از دانشکده ها، مدارس، دانشگاه ها و فرزندان خود را از محاصره کومله، دمکرات که توطئه ها و نقشه های شومی برای جوانان و نوجوانان ما کشیده اند باید از محاصره و انحصار بیرون بیاوریم و همه کسانی که این ظرفیت را در خود احساس می کنند باید حتی به اندازه عکس یک پروفایل در صفحه شخصی و در فضای مجازی به یاری انقلاب بشتابیم و باید انقلاب را از لوث وجود کسانی که برای انقلاب نقشه کشیده و سودای تجزیه ایران اسلامی را در سر دارند باید جوانان و مردمان مان را از شر دشمنان در امان بداریم و این فرموده و فتوای رهبر انقلاب است.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت خاطرنشان کرد: مردم گلایه هایی از بی تدبیری ها، ترک فعل ها و بی توجهی برخی مسئولین دارند که برخی از این گلایه های مردم به حق است که به فرموده رهبری این عقب ماندگی ها باید جبران شود اما واقعیت را آنگونه که هست باید ببینیم و جنبه های مثبت هم دیده شود و نگاه تاریک به وضعیت کشور نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: بانک جهانی و صندوق بین المللی پول شاخص های بهبود وضعیت اقتصادی مردم ایران در سال 1401 را نسبت به چند سال گذشته را بالاتر از تمامی کشورهای منطقه اعلام کرده اند که نشان از روند رو به رشد و تقویت اقتصادی کشور دارد.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: در کشور دو سنخ مشکلات وجود دارد که سنخ اول بخاطر افکار و باورهای ماست چون هرکسی در این مسیر قرار بگیرد عده ای از کشورهای استعمارگر و استکباری از شعار استقلال و آزادی خوش شان نمی آید و نوع دوم مشکلات کشور ناشی از رفتار ماست و برخی اوقات بخاطر برخی از ترک فعل ها و فعل های ناصحیح است که پیش از این در دولت روحانی شاهد آن بودیم و ریشه برخی از مشکلات را در ارتباط ها و انتخاب های ناصحیح باید جستجو کنیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک به ملت ایران و پاسدران غیور ایران اسلامی، گفت: ساخت موشک مافوق صوت توسط فرزندان ملت در سپاه باعث افتخار ملی ست.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب حضور مسئولین از رده های بالا تا پایین در بین مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی است که این از خصوصیات دولت مردمی سیزدهم است که قابل توجه است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از مردم خواست نسبت به کتاب و مطالعه وقت بیشتری بگذارند چون آثار آن در فرهنگ و اندیشه ما نمود پیدا می کند.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع وطن را گرامی داشت که توسط داعشی های وطنی با قصاوت قلب به شهادت رسیده اند./1400/

ارسال نظرات