۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۲۳۷۳۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

ملت ایران با بصیرت خویش توطئه های دشمنان را بی اثر کرده اند

ملت ایران با بصیرت خویش توطئه های دشمنان را بی اثر کرده اند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا امروز دشمنان هر توطئه ای که داشته اند با بصیرت و بینش دینی و سیاسی خویش آن را بی اثر کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به ریاست آیت الله مصطفی علما و با حضور ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع این استان در بیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این شورا در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با سخنان حکیمانه خود کشتی انقلاب را در این دریای پرتلاطم مدیریت می کنند لذا باید منویات ایشان برای همه ما نصب العین باشد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی ها و سخنانی که می فرمایند تاکید بسیار ویژه ای بر «جهاد تبیین» دارند لذا ما هم ملزم به اجرای این خواسته مهم و به حق رهبری هستیم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود بیان کرد: در اغتشاشات اخیر همه دیدیم که دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی به دنبال مقابل هم قرار دادن مردم و نظام بودند، ولی نقشه شیطانی با بصیرت ملت ایران شکست خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تا امروز دشمنان هر توطئه ای که داشته اند با بصیرت و بینش دینی و سیاسی خویش آن را بی اثر کرده اند که این خود یک نعمت برای این کشور است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: جوان امروز از تاریخ این انقلاب آنگونه که شایسته است بی اطلاع می باشد، لذا باید دستاوردهای این نظام اسلامی را برای آنان به خوبی تبیین کنیم زیرا این انقلاب تحولات بسیاری داشته است.

آیت الله علما افزود: در روزهای نخستین جنگ تحمیلی این کشور حتی در بحث داشتن سیم خاردار محروم بود ولی امروز ایران به یکی از کشورهای سازنده موشک های قاره پیما در جهان تبدیل شده است./1400/

ارسال نظرات