۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۲۴۱۸۲

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پی شهادت مسئول اطلاعات سپاه صحنه

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پی شهادت مسئول اطلاعات سپاه صحنه
کرمانشاه ـ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با صدور پیامی شهادت سرهنگ نادر بیرامی توسط اغتشاشگران و داعشی های وطنی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه امروز با صدور پیامی شهادت سرهنگ نادر بیرامی توسط اغتشاشگران و داعشی های وطنی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

« يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»

بار دیگر دست پلید استکبار جهانی از آستین بیرون آمد و یکی از خادمان مردم شریف استان کرمانشاه را در راستای برقراری امنیت  به شهادت رساند.

سردار شهید پاسدار نادر بیرامی جان ارزشمند خود را در راه حفظ امنیت و آرامش به جانان تقدیم کرد و به قافله یاران شهیدش پیوست.

مردم متدین و بصیر ایران اسلامی می دانند، همانگونه که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند« بدون شک این بساط شرارت جمع خواهد شد».

لذا دشمنان پلید ایران اسلامی بدانند صبر انقلابی مردم متدین و شهید پرور استان حدی داشته بنابراین با شیطنت و دشمنی معاندان هرگز از اصول راستین و الهی خود، کوتاه نخواهد آمد. زیرا این انقلاب ثمره خون مقدس و مطهر هزاران شهید گلگون کفن است و یقینا خون مطهر مدافعان امنیت، اراده استوار انقلاب را برای اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) بیشتر نموده و با انگیزه  مستحکم مردم دشمنان قسم خورده ملت و کشور را منکوب خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت  به خانواده معظم سردار شهید پاسدار نادر بیرامی و مردمان متدین و انقلابی خطه شهید پرور دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب قهرمان و همه هم‌ رزمان جان بر کف آن فقید سعید و امت حزب الله استان کرمانشاه، از دستگاه قضایی استان می خواهم که با عوامل شهادت مظلومانه این شهید والامقام در اسرع وقت اقدام نماید.

از درگاه باعظمت خداوند متعال علّو درجات را برای آن شهید سعید خواستارم و همچنین شفای عاجل همه مصدومان آن رخداد تلخ را دارم.

امیدوارم روح مطهر ایشان در کنار ارواح مطهر شهدای حافظ امنیت کشور، در جنت الهی متنعم به الطاف خداوند متعال باشد./1400/

ارسال نظرات