۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۲۴۲۴۷

۱۰ طرح و ایده دیجیتال در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری قم حمایت می‌شوند

۱۰ طرح و ایده دیجیتال در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری قم حمایت می‌شوند
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: از 10 ایده و طرح که با سیاست‌ها و اولویت‌های شهر همراه باشد، حمایت و پشتیبانی می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید محمدحسین دهناد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قم اظهار داشت: حضور طیف زیادی از نوجوانان و جوانان که ایده‌های خود را در حال مطرح بوده در ابتدای ورود به رویداد جلب توجه می‌کند.

وی ادامه داد: در این رویداد در زمینه‌های مختلفی ازجمله اپلیکیشن و سرویس‌های نرم‌افزاری تا محتوای انیمیشن و یا پویانمایی در حال تولید آثار فاخر هستند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری با بیش از ۳۷۰نوع مأموریت در شهر روبرو است، گفت: این مأموریت‌ها از بدو تولد یک انسان تا انتهای زندگی با وی است.

وی با بیان اینکه رفتار مناسب شهروندان در گرو آموزش مناسب مخصوصاً در سنین پایین است اضافه کرد: به همین دلیل اعلام آمادگی کردیم که در حوزه حمل‌ونقل و مخاطبان بخصوص دانش آموزان از طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

دهناد در ادامه ابراز کرد: ما قول داده‌ایم از ۱۰ اثری که در زمینه‌های مختلف با دید بحث‌های حمل‌ونقلی، ایمنی و بحث‌هایی که در اولویت شهر و سیاست شهرداری قرار بگیرد، حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌ها مختص این رویداد نیست و بعدازاین رویداد سفارش می‌دهیم و با حمایت مالی از تیم‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

ارسال نظرات