۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۲۴۲۶۳

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج

بیانیه مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج
مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امام علی علیه السلام؛ مَن رَدَّ عَن المُسلِمینَ عادِیةَ ماءٍ ، أو عادِیةَ نارٍ أو عادِیةَ عَدُوٍّ مُكابِرٍ للمُسلِمینَ ، غَفَرَ اللّهُ لَهُ ذَنبَهُ .هر كس مانع از آسیب رساندنِ آبى یا آتشى یا دشمنى زور گو، به مسلمانان شود، خداوند گناهانش را بیامرزد. بحار الأنوار : ۷۵/۲۰/۱۴.

سالروزتشکیل بسیج مستضعفان در۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بر همه ملت بزرگ و افتخارآفرین بسیجی مبارک.

خدای متعال را شاكریم که در فضایی زندگی می‏كنیم كه نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری نایب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تشكیل شده؛ چیزی كه آرزوی انبیاء و اولیای خدا و صالحان امت است.

خدا را شاكریم كه بعد از رحلت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ، خدای متعال كسی را مقرر فرمود كه گویا روح امام(ره) در او حلول كرد.

خدا را شاكریم كه به بركت انقلاب اسلامی ملت شریف ما را از بردگی کفار نجات بخشید.

خدا را شاكریم كه در سایه پیروزی انقلاب و برقراری نظام جمهوری اسلامی فرصت یافتیم که اسلام را بهتر بشناسیم، بهتر عمل کنیم و بهتر به دنیا معرفی نمائیم.

خدا را شاکریم که هرروز شاهد رشد و بالندگی در زمینه‏‌های مختلف صنعتی،عمرانی، نظامی وعلمی هستیم.

خدا را شاکریم که اقشار مختلف جامعه شكرگزار نعمت‏‌های الهی هستند و علی رغم مشکلات موجود هر کدام به قدر توان خود برای رفع مشکلات قدم مؤثر برمی‌دارند.

خدا را شاکریم که در روزهای اخیردشمنان با چهره کریه ضد انسانیت، ضد اخلاق و خشن به نحوی که داعش را خلق کردند به میدان آمدند و جبهه حق از باطل ودوست از دشمن تفکیک و غربالگری انجام شد.

خدا را شاکریم که بسیجیان، این فرزندان برومند امامین انقلاب، خوش درخشیدند و با نثار خون خود هلاکت دشمنان را در یک جنگ بزرگ ترکیبی رقم زدند و خدا را شاکریم که با تدابیر سکاندار انقلاب اسلامی «تشکیل دولت اسلامی» یعنی تشکیل دولتی بر اساس الگوها و معیارهای کاملاً اسلامی و متعاقب آن «تشکیل جامعه اسلامی» برای تحقق «تمدن اسلامی» با جدیت و برنامه ریزی پیگیری می شود.

بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه های علمیه ضمن اعلام همکاری، حمایت همه جانبه خود را از تشکیل گروه مقاومت در برابر جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده با سرپرستی اساتید بسیجی حوزوی و اقدام بر اساس آتش به اختیار و سلب امنیت از داعشی های داخلی اعلام می دارد.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات