۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
کد خبر: ۷۱۲۴۸۱
حجت الاسلام سلطانی تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت‌های منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه

گزارشی از فعالیت‌های منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه
حجت الاسلام سلطانی به تشریح گزارشی از روند فعالیت‌های معاون منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید و مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم پرداخت.

حجت الاسلام سلطانی معاون منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید و مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با بسرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تشریح گزارشی اجمالی از روند فعالیت‌های این معاونت پرداخت و اظهار داشت: کاری که ما در منابع انسانی انجام می‌دهیم مقدمات جذب و گزینش اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم است.

وی خاطرنشان کرد: ما از اوایل سال ۱۳۹۶ در خدمت عزیزان هستیم و تا به این حال نیز کارهایی انجام شده است که تشکیل پرونده، ارزیابی اساتید و مواردی از این قبیل، جزئی از خدمات ما به روحانیون عزیز در بسیج اساتید و حوزه علمیه به شمار می رود.

معاون منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در پایان بیان داشت: فعالیت های معاونت منابع انسانی تربیت و آموزش مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم فعالیت در همایش‌ها، جلسات و نشست های تخصصی است که وظیفه ما در این موارد دعوت از اساتید و ثبت حضور و غیاب آنان و ارزیابی نظرات آنان می باشد.

ارسال نظرات