۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۲۴۴۲۰
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تقویت قدرت رسانه‌ای برای مقابله با هجمه های ترکیبی دشمن

لزوم تقویت قدرت رسانه‌ای برای مقابله با هجمه های ترکیبی دشمن
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم تقویت قدرت رسانه‌ای برای مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن تأکید کرد و گفت: دشمن با ابزار رسانه بر افکار عمومی تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای جشنواره قرآنی نسل نو به لزوم فعالیت‌های مستمر قرآنی اشاره کرد و گفت: به هر اندازه هم برای قرآن فعالیت شود باز هم کم است.

وی افزود: امیرمومنان (ع) در نهج البلاغه می‌فرماید، قرآن کتاب تجلی خدا است و باید در تمامی ابعاد زندگی ما حاکم باشد و نور قرآن در زندگی ما بروز و ظهور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برگزاری مسابقات روانخوانی و حفظ قرآنی را حائز اهمیت و قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: رویداد رسانه‌ای و مسابقه کتبی قرآن مقدمه‌ای برای عمل به قرآن است.

وی با تأکید بر پرهیز از فعالیت‌های جزیره‌ای قرآنی و توجه به فعالیت‌های متمرکز قرآنی افرود: مجموعه سپاه، پایگاه شهید بهشتی، خواهران کوثر، دارالقران آموزش و پرورش و نهاد‌های دیگر، مجموعه‌های متمرکز قرآنی هستند که می‌توانند برای دانش آموزان تاثیرگذاری زیادی داشته باشند.

به گفته وی دانش آموزان طی یک دهه تحصیل نیازمند تدوین برنامه ده ساله ای هستند تا طی این مدت مفاهیم قرآنی در ذهن و یاد و دانش آموزان ثبت و ضبط شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم طرح قرائت روزانه یک صفحه از قرآن همراه با نکاتی از همان صفحه در صبحگاه مدارس تأکید کرد و گفت: با اجرای این طرح درصبحگاه مدارس طی سه سال یک دوره قرآن همراه با نکاتی از همان صفحه گفته شده است.

وی همچنین بر تبلیغ و رسانه‌ای شدن فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و یادآور شد: دشمن با استفاده از قدرت رسانه افکار عمومی جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی در ایران با وجود انجام فعالیت‌های فاخر اما به دلیل ضعف در اطلاع رسانی و عدم استفاده از ظرفیت رسانه نه تنها اطلاع رسانی جهانی نداریم بلکه در اطلاع رسانی داخلی نیز ضعیف بوده و افکار عمومی از فعالیت‌های انجام شده آگاهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر تقویت قدرت رسانه‌ای و اطلاع رسانی از فعالیت‌های فاخر انجام شده تأکید کرد و افزود: برای اطلاع رسانی عمومی باید از تمامی ظرفیت‌های رسانه بیشترین بهره برداری را داشت. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات