۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۲۴۵۷۲
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی:

اهداف رسانه‌های دشمن ناامید سازی ملت ایران است

اهداف رسانه‌های دشمن ناامید سازی ملت ایران است
حجت‌الاسلام خانی گفت: رسانه‌های دشمن همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا ملت ایران را ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام محمدخانی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی، امروز، در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: رسانه‌های دشمن در جهت اهداف دشمنان عمل کرده و تلاش می‌کنند در یک عملیات روانی ملت ایران را مأیوس و ناامید کنند.

وی افزود: رسانه‌های دشمن با شبهه افکنی، سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی تلاش می‌کنند تا شرایط کشورمان را غیرقابل‌تحمل و مشکلات را صدها برابر ازآنچه که هست جلوه بدهند به‌گونه‌ای که مردم احساس کنند به پایان راه رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام خانی اضافه کرد: این رسانه‌ها با غرق کردن مخاطب در سیل اخبار جعلی و دروغ شناخت و ادراک او را تحت تأثیر قرار داده تا به این وسیله محاسبات وی را مختل و درنهایت او را تسلیم القائات خود نماید.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی دشمنان می‌توانند با مختل کردن قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی در فرد آنچه را که سیاست آن‌ها است در جامعه پیاده کرده و شرایط را به نفع خود رقم بزنند.

حجت‌الاسلام خانی تصریح کرد: دشمن اگر ترفند خود را مؤثر ببیند و احساس کند که توانسته است مخاطب خود را تسلیم القائات خویش کند تلاش می‌کند خواسته خود را به‌عنوان راهکار اصلی و مهم مطرح کند.

وی خاطرنشان کرد: کاملاً مشخص است که راهکار دشمنان در مقابل ملت ایران و جبهه حق از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی و درنهایت تضعیف ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام خانی افزود: دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی در تلاش است تا با صدها زبان و وسیله نشان دهد که کشور به بن‌بست رسیده است تا به این وسیله روحیه مردم را تضعیف کند

وی اضافه کرد: لذا مخاطب باید هوشیار بوده و فریب فضاسازی‌های رسانه‌ای و رنگ و لعاب شبکه‌های معاند را نخورد و نگذارد این جنگ روانی در کشور و اراده آن‌ها تأثیر بگذارد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی گفت: با توجه به ماهیت این حوادث و اغتشاشات و بررسی بازیگران و نقش‌های میدانی آن‌ها به این نتیجه می‌رسیم که دشمنان با تمام سرمایه‌ها و امکانات خود به میدان آمده‌اند تا اراده ملت ایران را در حمایت از ایران و انقلاب اسلامی تضعیف کرده و از بین ببرند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات