۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۷۲۴۶۰۲
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور:

تحرک و پویایی اقتصاد کشور در گرو مشارکت جدی مردم در این عرصه است

تحرک و پویایی اقتصاد کشور در گرو مشارکت جدی مردم در این عرصه است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار معاون اقتصادی رییس جمهور بر لزوم مشارکت دادن مردم در مباحث اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار معاون اقتصادی رییس جمهور بر لزوم مشارکت دادن مردم در مباحث اقتصادی تأکید کرد.

وی، موفقیت دولت در بخش های مختلف را نیازمند مشارکت دادن مردم در مسائل اقتصادی عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم یک دولت میدانی و جهادی بوده، به مسائل آگاه است و دغدغه دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دولت سیزدهم شبانه روزی در حال تلاش است و توفیقات بسیار خوبی هم در صحنه بین المللی، منطقه ای و داخلی به دست آورده است، تصریح کرد: در کنار همه این موفقیت ها باید بیشتر از ظرفیت بخش های مردمی در حوزه های مهمی نظیر اقتصاد بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به نقش آفرینی مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف چهار دهه اخیر، خاطرنشان کرد: تحرک و پویایی اقتصاد کشور نیز در گرو مشارکت جدی مردم در این حوزه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به دغدغه ها و گلایه های باغداران و کشاورزان به دلیل رکود بازار فروش برنج و قیمت پایین مرکبات اشاره کرد و بیان داشت: برای سال زراعی جدید کمبود بذر داریم، قیمت کود گران شده که از جمله دغدغه‌های دیگر باغداران و کشاورزان مازندرانی است.

امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود همچنین رایزنی با دکتر رضایی در حوزه های عمران آبادی و سازندگی خبر داد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات