۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۲۴۶۱۷
همزمان با هفته بسیج؛

خانواده‌های روستایی و عشایریِ پیشرو به پابوس امام رضا رفتند

خانواده‌های روستایی و عشایریِ پیشرو به پابوس امام رضا رفتند
با دعوت نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، "بانوان روستایی و عشایریِ پیشرو" به همراه خانواده، میهمان بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جمعی از «خانواده‌های روستایی و عشایریِ پیشرو» از سراسر کشور، جهت عرض ارادت‌ و زیارت، به پابوسیِ امام مهربانی‌ها، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام مشرّف شدند.

این افراد که از استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، تهران، قم، قزوین، کرمان و شهرستان‌های پیشوا و ورامین به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، به مشهد مقدس رفته‌ بودند، کارآفرینانی در حوزه‌های توان‌افزایی زنان عشایر و روستایی، تولید چرم، بوم گردی، مدیران عامل صندوق خرد زنان عشایر، کارشناسان امور زنان روستایی، تولیدی محصولات لبنی بودند.

حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی معاون امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، به نمایندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، با حضور در محل اقامت آنان، در سخنران کوتاه خود، ضمن خیر مقدم به بانوان روستایی و عشایری جهت تشرّف به پایتختِ معنویِ ایران، به بیان برخی از آداب زیارت پرداخت.

وی همچنین با اشاره به احادیث مربوط به فضیلت زیارت امام هشتم، برخی از کرامات امام رضا علیه‌السلام را برشمرد.

ارسال نظرات