۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۴۶۲۲
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران تاریخ ایران است

دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران تاریخ ایران است
سردار نقدی با اشاره به اینکه دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران تاریخ ایران است گفت: ایران در دفاع مقدس به تنهایی در مقابل تمامی قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و پیروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار محمد رضا نقدی شنبه شب در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان کاشان که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد با تبریک هفته بسیج، گفت: دفاع مقدس درخشان‌ترین دوران تاریخ ایران است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس از درخشان‌ترین دوره تاریخ ایران طی چند هزار سال است چرا که ایران به تنهایی در مقابل تمامی قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و پیروز شد.

به گفته وی ملت قهرمان ایران اسلامی با استفاده از نیروی مردمی بسیج و فرهنگ بسیجی با دست خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح صدام که ازحمایت و پشتیبانی همه کشور‌های جهان برخوردار بود به پیروزی رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها منشاء خیر و برکت است ادامه داد: بسیج در همه حوادث پیش بینی نشده سیل و زلزله نخستین دستگاهی است که پای کار بوده است و این همه پیشرفت و ترقی مرهون تفکر و حرکت بسیجی است.

سردار نقدی همچنین با بیان اینکه بسیجیان در اغتشاشات اخیر مظلومانه شهید شدند، اظهار داشت: بسیج در اغتشاشات ترجیح داد به شهادت برسد اما از اسلحه استفاده نکند تا مشخص شود خشونت از سوی چه کسانی است.

به گفته وی دشمن در اغتشاشات اخیر حتی اشاره‌ای به مشکل اصلی مردم که گرانی‌ها است نداشت، اما در مقابل حرف‌های بی ربطی زدند که بیانگر اتاق فکر ضعیف آن‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیج با هوشیاری، توطئه دشمن در تهاجم ترکیبی اخیر را خنثی کرد، گفت: بسیج در اغتشاشات اخیر با هوشیاری توطئه‌های دشمن را خنثی و با آن مقابله کرد.

به گفته وی اغتشاشات اخیر نتیجه جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران بود، اما با هوشیاری نیروی مقاومت بسیج این توطئه دشمن نیز شکست خورد.

سردار نقدی گفت: دشمن بعد از بازی فوتبال ایران و انگلستان به گروه‌های خود خط دادند تا با پرچم انگلیس به تیم ملی فوتبال ایران توهین کنند، آن‌ها با این حرکت در بین ملت ایران منفورتر از قبل شدند.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نظامی، امنیتی و اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورده و تنها سلاحی آن‌ها جنگ رسانه‌ای و روانی است و با دروغ رسانه‌ای به دنبال جبران شکست‌های خود هستند.

به گفته وی کار رسانه‌های ضد انقلاب تحریف واقعیت‌های ایران است چرا که واقعیت ایران نشان دهنده این است که طی چهار دهه اخیر درعرصه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی و نفوذ منطقه‌ای و جهانی پیشرفت کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بیش از ۹۰ درصد از رسانه‌های دنیا در اختیار آمریکا و صهیونیست جهانی است، اما اگر از ما سوال کنند منفورترین کشور دنیا کدام است همه خواهیم گفت آمریکا است که این بیانگر ناکار آمدی آمریکا است.

سردار نقدی در ادامه یادآور شد: مشکل امروز گرانی‌ها و مشکلات معیشتی برخی اقشار جامعه به دلیل تحریم‌های دشمن و عدم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین حذف ارز ترجیحی توسط دولت سیزدهم را اقدامی شجاعانه برای حمایت از تولید دانست و اظهار داشت: حذف ارز ترجیحی توسط دولت سیزدهم کمک بزرگی به معیشت مردم بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات