۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۲۲۹۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اقتدار و عزت کشور را مدیون شهدا هستیم

اقتدار و عزت کشور را مدیون شهدا هستیم
سردار نقدی با اشاره به پیشرفتها و دستاوردهای کشور، گفت: همه ما عزت و اقتدار و پیشرفت‌های کشور را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در یادواره یک هزار شهید شمال شهر اصفهان، با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان پاسخ خود به استکبار جهانی و دشمنان کشور خواهند داد، گفت: با حوادثی که رخ داده است ما قدر شهیدان را خیلی بیشتر می‌دانیم، شهادت بالاترین مقامی است که انسان می‌تواند به آن دست پیدا کند.

سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ملت ما قدردان شهدا هستند و ارزش جایگاه رفیع شهید و شهادت را می‌دانند. وقتی که یک تروریست داعش در حرم شاهچراغ مادری که فرزند در آغوش دارد را به شهادت می‌رساند باید تأمل کرد که اگر مدافعان حرم نبودند داعش چه بلایی بر سر کشور ما می‌آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به روحیه زن ستیزانه برخی گروه‌های افراطی اظهار کرد: هم این گروه‌های افراطی هم کسانی که معتقد هستند زنان و دختران و مردان هیچ قید و بندی نباید داشته باشند با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند و علیه ما متحد شده‌اند. امروز در اغتشاشات شاهد هستیم یک طلبه را اسیر کرده مورد شکنجه قرار می‌دهند و حین شکنجه شهید می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس نبود همین کومله‌ای که شعار زن زندگی آزادی می‌دهد، در دوران دفاع مقدس دختر ۱۶ ساله دانش آموزی به نام ناهید فاتحی را به اتهام همکاری با سپاه اسیر کردند، این دختر را در طویله‌ای نگه می‌داشتند و وقتی مردم فشار آوردند برای آزادی این دختر، کومله به این دختر گفتند علیه امام خمینی سخنرانی کن و و به ایشان توهین کن، وقتی نپذیرفت پس از شکنجه‌های طولانی او را زنده به گور کردند و امروز به خواست مردم مزار این دختر تبدیل به زیارتگاه شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه جنس مخالفان انقلاب اسلامی امثال داعش، کومله و قاتلان طلبه مظلوم آرمان علی‌وردی هستند، تصریح کرد: این افراد جنایتکاران کم نظیر و دیکتاتورهایی هستند که از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند بود. شهدا دشمنان بزرگی را از سر مردم و انقلاب اسلامی دفع کردند و ما باید قدردان شهدا باشیم، همه ما به محضر شهدای بزرگوار تعظیم عرض می‌کنیم و عزت و عظمت و پیشرفت‌های بی‌نظیر ما که در انقلاب رخ داد همه را مرهون شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتکا به آموزه های مکتب شهدا را عامل مقاومت و قدرت و شکست ناپذیری ملت ایران عنوان کرد و گفت: برآورد آمریکایی‌ها از تحریم‌هایی یک دهه اخیر این بوده است که مردم ما محتاج نان شب خواهند شد و علیه انقلاب اسلامی قیام خواهند کرد اما مردم ما مثل کوه ایستاده‌اند و توطئه دشمنان خنثی شده است. این درحالی است که مردم اروپا همین که با تحریم روسیه مواجه شدند خود را باخته و می‌گویند ما گرسنه هستیم و ما را قربانی سیاست‌های خود نکنید و امروز در حال جمع آوری چوب برای زمستان خود هستند.

وی در ادامه افزود: مکتب شهدا فرصتی برای درس گرفتن در راستای مسیر مقاومت است، کشور ما در ۴۰ سال گذشته در تمام مؤلفه‌های قدرت در حال رشد بوده است. از یک کشور بیسواد که بیش از ۷۰ درصد بانوانش بیسواد مطلق بودند و از رتبه‌های آخر علمی دنیا به صدر رتبه‌های علمی دنیا نزدیک شده است. اکثریت مطلق بانوان ما نه تنها باسواد بلکه بسیاری از آنان مدارج عالیه علمی دارند و این درحالی است که پیش از انقلاب اسلامی پزشک عمومی هندی و بنگلادشی باید مردم ما را معالجه می‌کرد و امروز چندین هزار پزشک و پزشک متخصص زن در کشور داریم و در عرصه‌های مختلف علمی شاهد حضور دانشمندان برجسته زن هستیم.

سردار نقدی با اشاره به قدرت نظامی کشور و پیشرفت کشور در عرصه صنایع نظامی و دفاعی، اظهار کرد:  جبهه مقاومت آمریکایی‌ها را از افغانستان فراری داد و باعث شده اسرائیل از ترس جبهه مقاومت به دور خود دیوار بکشد  و خودشان اعتراف کنند ۸۰ سالگی‌شان را نخواهند دید، آرزوی شهدا محو اسرائیل بود و امروز به برکت خون شهدا این آرزو در حال محقق شدن است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات