۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۶۳۷
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

دشمنان می خواهند اعتماد میان مردم و نظام را از بین ببرند

دشمنان می خواهند اعتماد میان مردم و نظام را از بین ببرند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: در هفته های اخیر به عینه شاهد یک تلاش هماهنگ از سوی معاندین و دشمنان وحدت علیه انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در نشست بصیرتی با طلاب حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: در هفته های اخیر به عینه شاهد یک تلاش هماهنگ از سوی معاندین و دشمنان وحدت علیه انقلاب اسلامی هستیم که این معاندین همزمان چندین هدف را دنبال می کنند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: اولین و اصلی ترین آنها ایجاد ناامنی در جامعه و بعد از آن از بین بردن اعتماد بین مردم و نظام است و در نهایت پروژه براندازی خود را می خواهند پیاده کنند.

وی با اشاره به حمایت تمام و کمال رسانه های برون مرزی و معاند علیه جمهوری اسلامی عنوان داشت: در دو ماه اخیر که از اغتشاشات سازمان یافته در کشور می گذرد، هزاران خبر جعلی و کذب علیه این کشور توسط رسانه های بیگانه توسط و انتشار یافته است به گونه ای که امروز برخی از رسانه ها عملا تمام برنامه های روزمره خود را تعطیل کرده اند و تنها به پوشش و حمایت خبری از اغتشاشات در ایران می پردازند.

حجت الاسلام رضوانی زاده افزود: این رسانه ها که از دلارهای سعودی تغذیه می شوند، به دنبال ایجاد یک تقابل مذهبی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند، لذا باید هوشیار باشیم و فریب این دست از رسانه های دشمن را نخوریم.

وی با اشاره به اینکه امروز درگیر یک جنگ ترکیبی بی سابقه با دشمنان هستیم، گفت: دشمن تمام داشته های خود را برای ساقط کردن این نظام اسلامی به میدان آورده است، حمایت های رسانه ای، حمایت های مالی، حمایت های سیاسی و... بخشی از جنگ ترکیبی امروز دشمن علیه این ملت است.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب ادامه داد: تنها راه تقابل با این هجمه بی سابقه جهان استکبار و صهیونیستم جهانی، حفظ وحدت و برادری بین اهل سنت و اهل تشیع کشور است، نباید اجازه دهیم که افراد و گروه های مغرض بین برادران دینی تخم نفرت و کینه بپاشند.

حجت الاسلام رضوانی زاده خاطرنشان کرد: دشمنانی که امروز عملا شمشیر کینه خود علیه این ملت را از نیام درآورده اند برای آنان سنی و شیعه مطرح نیست، بلکه از بین بردن ارکان اسلام هدف نهایی و غایی آنان است، بنابراین باید هوشیار باشیم و در این پیچ مهم تاریخی و سیاسی سربلند بیرون بیاییم./1400/

ارسال نظرات