۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۲۴۵۵۱
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

قطعنامه های غربی ها علیه ایران چهره غیرانسانی آنان نمایان تر می کند

قطعنامه های غربی ها علیه ایران چهره غیرانسانی آنان نمایان تر می کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: یکایک قطعنامه های صادر شده توسط غربی ها علیه ایران چهره مخدوش و غیرانسانی آنان را برای جهانیان نمایان تر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: بهترین و کامل ترین تعریف از بسیج را می توان جمله معروف «بسیج لشکر مخلص خداست» امام راحل دانست.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: شورای حکام آژانس بین المللی اتمی در طول سال جاری تا امروز 2 قطعنامه جدید را علیه فعالیت های هسته ای ایران تصویب کرده است و برای این امر بهانه ای فراوانی می آورد.

این استاد حوزه بیان داشت: یکایک این قطعنامه های صادر شده توسط غربی ها چهره مخدوش و غیرانسانی آنان را برای جهانیان نمایان تر می کند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: از سوی دیگر در هفته های اخیر غربی ها و برخی از کشورهای منطقه علنا حمایت خود را از اغتشاشگران اعلام کردند که این نمونه بارز دخالت در امور یک کشور مستقل است و از منظر انسانی و سیاسی این کار محکوم می باشد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: با وجود این همه فشارهای اقتصادی و سیاسی علیه ایران، شاهد اقتدار روز به روز این نظام در مقابل دشمنان هستیم و بی شک این دشمنی ها نه تنها برای این کشور خسارتی نخواهد داشت، بلکه زمینه ای برای سرعت بیشتر به سمت آینده روشن خواهد بود.

حجت الاسلام صالحی گفت: اقدام بموقع نظامی علیه پایگاه‌های تروریست ها و گروهک ها، اقدام قاطع امنیتی و قضایی مقابل اغتشاشات، ناامنی‌ها، وحشی‌گری‌ها و ترورها و بکارگیری دیپلماسی فعال برای جلوگیری از تحرکات کشورهای خارجی علیه مردم ایران، راهکارهایی از جمله همراه‌سازی مردم با حاکمیت و جلب رضایت ملت، تقویت و تعمیق اصل «وحدت کلمه» که بارها و بارها از ناحیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، عامل اصلی پیروزی ملت ایران بوده است و باید دانست تقویت انسجام ملی و تلاش برای اتحاد مذاهب و گرایش‌های سیاسی، ارتقای ابزارهای سایبری و رسانه‌ای، افزایش سواد رسانه‌ای برای کاهش تاثیرگذاری اطلاعات جعلی بر افکار عمومی، برنامه‌ریزی عملیاتی و اطلاعاتی، تبیین و تحلیل مستمر وقایع و اطلاع‌رسانی به موقع موثر است./1400/

ارسال نظرات