۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۲۴۶۴۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

بصیرت، راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

بصیرت، راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است
حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه بصیرت راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است، گفت: وحدت و همدلی در هر بره های از زمان رمز موفقیت و پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی جانبازان قطع عضو که در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد برگزار شد، گفت: همکاری جامعه هدف ایثارگر برای پویایی این مجموعه و ارائه خدمات بهتر به ایثارگران و جانبازان می تواند نقش مؤثری داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به راه اندازی جنگ رسانه ای دشمن و تلاش برای ضربه زدن به اصل انقلاب افزود: جانبازان در دوران جنگ تحمیلی نقش مؤثری ایفا کردند و امروز نیز در برابر این جنگ ترکیبی نقش آفرین هستند.

وی اظهار کرد: امروز تمام دنیا در حال توطئه و دروغ پراکنی علیه جمهوری اسلامی هستند و با بصیرت افزایی باید جلوی دسیسه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: بصیرت، راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بوده وخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این راستا ظرفیتی عظیم هستند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری با هم بودن و در کنار هم بودن احساس می شود، گفت: وحدت و همدلی در هر بره های از زمان رمز موفقیت و پیروزی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات