۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۲۴۷۶۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تفکر بسیجی است

احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تفکر بسیجی است
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با توطئه های دشمن، گفت: احیای این فریه واجب نیازمند تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بر ضرورت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها در این زمینه باید استفاده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه دشمن هر روز در حال ایجاد توطئه جدید است، افزود: نهادینه سازی، تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدامی مهم برای مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

وی در ادامه عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم ترین و عظیم ترین فرایض و واجبات اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: در راستای تبلیغ، ترویج و گفتمان سازی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبدیل کردن آن به یک نظارت همگانی نیازمند تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج، تفکر تلاش و حرکت است و با بی تحرکی متناسب نیست، خاطرنشان کرد: بسیج حرکتی فراگیر و جمعی است و برنامه ریزی هدفمند، خدمت به محرومان، تلاش مضاعف، فداکاری و ایثار از ویژگی های تفکر بسیجی است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان  اظهار داشت: بسیج بیش از این که یک تشکل باشد یک تفکر است و این را می‌توان از خدمات خالصانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی دینی مشاهده کرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: برای حفظ و نجات هر جامعه از فساد و انحراف و سقوط ، نظارت همگانی و در بعضی موارد نظارت گروهی خاص لازم و ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات