۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۷۷۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کار جهادی گره گشای همه مشکلات است

کار جهادی گره گشای همه مشکلات است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی کشور را نیازمند کارجهادی دانست و گفت: امروز کارجهادی گره گشای همه مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع اعضای شورای اداری راوند کاشان به اعضای این شورا توصیه کرد تا در جهت مراقبت از بیت المال اهتمام ویژه داشته باشند و اخوت و برادری، کار جهادی و استفاده از نظرات کارشناسان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی با تأکید بر جدی گرفتن حفاظت و مراقبت از بیت المال، افزود: در مراقبت از بیت المال توجه داشته باشید تا بیت المال را از مال شخصی خود مهمتر بدانید در غیر این صورت در آخرت باید پاسخگو باشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با یادآوری پروژه منوریل قم، گفت: منوریل قم در دوره یکی از دولت‌های گذشته در حالی آغاز شد که تیم کارشناسی دولت بعدی مخالف این پروژه بود، اما آیت الله جوادی آملی در دیدار با مسؤولان از آن‌ها می‌خواهد این پروژه را که ازبیت المال هزینه شده است ادامه دهند تا بیت المال هدر نرود.

وی همچنین به لزوم حفظ اخوت و برادری مسؤولان اشاره کرد و اضافه کرد: مردم قدرشناس ما شایسته خدمت بیشتری از سوی خادمان خود هستند و خادمان مردم نیز باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان کشور را نیازمند کارجهادی دانست و با اشاره به اینکه امروز کارجهادی گره گشای همه مشکلات است، اظهار داشت: برای خدمت به مردم و کشور منتظر دریافت نامه نباشید و چنانچه با یک تلفن و یا یک پیام مشکلی حل می‌شود سریع اقدام کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به لزوم کار کارشناسی و استفاده از تجربیات متخصصان تأکید کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی که منافع مردم در آن است را با توکل به خدا و اندک اعتبار موجود آغاز کنید و در ادامه پروژه مسوؤلان برای دریافت اعتبارات تا بهره برداری کامل از آن تلاش کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات