۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۷۵۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

طلاب اگر هدف داشته باشند در مسیر طلبگی متزلزل نخواهند شد

طلاب اگر هدف داشته باشند در مسیر طلبگی متزلزل نخواهند شد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: طلاب اگر با هدف وارد حوزه شده باشند هیچگاه در مسیر طلبگی سست نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله مصطفوی کاشان، گفت: امروز نخستین وظیفه طلاب تلاش و رغبت و اشتیاق برای خوب درس خواندن است.

وی با اشاره به اینکه طلاب اگر با هدف وارد حوزه شده باشند هیچگاه در مسیر طلبگی سست نخواهند شد، گفت: سرنگونی رژیم طاغوت پهلوی، بیداری جهانی و بیداری عدالت طلبان دنیا سه هدف مهم امام خمینی(ره) برای تحقق ظهور است.

به گفته وی تا زمانی که بیداری عدالت طلبان دنیا محقق نشود ظهور امام زمان(عج) نیز محقق نخواهد شد و ظهور به تأخیر خواهد افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه اگر در مسیر طلبگی با شبهات شیطانی روبه‌رو شدند هیچگاه هدف طلبگی خود را که تلاش برای محقق شدن ظهور است فراموش نکنند.

وی ادامه داد: اگر نسبت به ظهور امام زمان (عج) بی توجه و بی تفاوت باشیم، ظهور تا نهایت درجه خود به تاخیر خواهد افتاد، اما اگر بی تفاوت نباشیم می‌توانیم ظهور را نزدیک و نزدیک‌تر کنیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان نقش خوب درس خواندن طلاب در تحقق ظهور را حائز اهمیت دانست و افزود: طلاب درس خواندن را باید تا رسیدن به مدارج عالی دینی و ملا شدن ادامه بدهند و در این راه مراقب فریب‌های شیطان باشند و ایمان خود را تقویت کنند.

وی به لزوم توجه به علم و تحصیل همراه با تقوا و دشمن شناسی طلاب تأکید کرد و با اشاره به اینکه تنها راه دشمن شناسی بصیرت افزایی است، گفت: مطالعه کتاب صحیفه نور امام خمینی و مطالعه خلاصه وصیت نامه امام خمینی(ره) از جمله راه‌های بصریت افزایی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با بیان اینکه شیطان می‌داند ظهور نزدیک و مهلت او در حال تمام است، گفت: شیطان همه تلاش را برای فریب مومنین به کارگرفته و با همه ابزار خود به میدان آمده تا ایمان مومنین را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ شناختی وارد مبارزه با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: رسانه های بیگانه با انتشار چند خبر واقعی برای جذب مخاطب در ادامه با دروغ و فریب حق را باطل و باطل را حق جلوه داده و مخاطب خود را فریب می‌دهند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات