۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۲۴۶۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم را باید با عمل‌مان به سوی اسلام سوق دهیم

مردم را باید با عمل‌مان به سوی اسلام سوق دهیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه هیچ رسانه ای تأثیرگذارتر از منبر نیست، گفت: مردم را باید با عمل‌مان به سوی اسلام سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با اعضای مؤسسه امیرمومنان(ع)، گفت: امیرمومنان(ع) می‌فرمایند، ما امیران سخن و امیران بیان هستیم و سخنان ما ریشه دار و شاخه و برگ آن سایه سار ما است.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب در حکم امامت جمعه کاشان به بنده توصیه به ارتقاء نماز جمعه و سخنرانی‌های دینی با محتوا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امیرمومنان(ع) می‌فرمایند، الگوی من قرآن و پیامبراکرم(ص) است، گفت: امیرمومنان(ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند، خدا در قرآن تجلی کرده، از این رو بعثت تجلی اعظم خدا است.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد قرآن مهجور بماند، افزود: برای غنای بیشتر محتوا، از قرآن و روایات چهارده معصوم استفاده استفاده و بهره برداری شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر تولید محتوا تأکید کرد و با اشاره به لزوم یادداشت مطالب برای استفاده در سخنرانی، گفت: از سال ۷۵ که در محضر مبارک رهبرمعظم انقلاب بودم، تبلیغ را شروع و برای پنج دقیقه سخنرانی در مدارس یا بین نماز جماعت چهار ساعت مطالعه داشتم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: تلاش کنید مردم را با عمل به سوی اسلام سوق دهید و از شب نشینی‌ها و گپ و گفت‌های شبانه کم کنید تا از لذت مناجات شبانه محروم نشوید.

به گفته وی نماز شب گنجی بی پایانی برای رسیدن به مدارج بالا برای بندگان است، اما برخی توفیق و سعادت استفاده از این گنج بی پایان را ندارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: امام خمینی(ره) به پشتوانه معنویت و توکل به خداوند توانست با صدای رسا اعلاتم کند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: پرفسور مولانا ایرانی رئیس دانشکده ارتباطات آمریکا در دیدار با آیت الله مصباح اعلام کرد براساس اطلاعات رسانه‌ای که دارم هیچ رسانه‌ای تاثیرگذارتر از منبر وجود ندارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات