۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۲۴۵۷۵
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم اهتمام معلمان برای ارتقای سطح آموزش، تربیت و بصیرت دانش آموزان

لزوم اهتمام معلمان برای ارتقای سطح آموزش، تربیت و بصیرت دانش آموزان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی دانش آموزان را امانت‌های امام زمان دانست و گفت: معلمان برای آموزش، تربیت و بصیرت اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبستان شاهد کاشان با تبریک هفته بسیج، به نقش مهم نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با یاران ۱۵ ساله خود شاه را از کشور بیرون کرد.

وی افزود: حضور ناو‌های آمریکا در خلیج فارس سبب ترس و وحشت پادشاه ایران بود و آمریکا و انگلیس در نصب و برکناری مسؤولان ایران نقش اصلی را داشتند و شاه ایران هیچ اختیاری از خود نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران با پیام امام خمینی(ره) مردم راهی جبهه‌ها شده و با دست خالی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و پیروز شدند.

وی افزود: دشمن که تصور می‌کرد طی چند روز به تهران خواهد رسید و جشن پیروزی خواهد گرفت، ۸ سال با مقاومت و مبازره ملت روبرو شد و نه تنها نتوانست به تهران برسد و جشن پیروزی بگیرد بلکه نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را اشغال کند.

به گفته وی دلیل اصلی شکست دشمن در دفاع مقدس حضور جوانان و نوجوانان در جبهه‌ها و رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام بود و بیشترین تعداد شهدای گلزار شهدا نیز نوجونان و جوانان ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ای هستند که جنگ را اداره کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: بعد از پایان دفاع مقدس دشمن با رونمایی از گروه تروریستی داعش با تخت عنوان جعلی دولت اسلامی، اما با قتل عام مسلمانان در سوریه و عراق به دنبال اسلام هراسی در دنیا بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: تنها نیرویی که با کمک خدا و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با تروریست‌های داعش که به گفته آمریکا تا ۳۰ آینده داعش شکست ناپذیر است مقابله کند و طی مدت شش سال آن‌ها شکست دهد مدافعان حرم از کشور‌های ایران و افغانستان و پاکستان و لبنان بودند.

به گفته وی زمانی که دشمن در جنگ سخت شکست خورد با استفاده از جنگ نرم و ترکیبی و فریب برخی نوجوانان و جوانان و آوردن آن‌ها به کف خیابان با ایجاد اغتشاش به دنبال شکست انقلاب اسلامی و نظام اسلامی بود.

وی افزود: دشمن با استفاده از اغتشاشات ایجاد شده توسط تعدادی فریب خورده، تروریست‌های خود را وارد میدان کرد و با آتش زدن بیت المال، قرآن، مساجد و مدارس و شهادت نیرو‌های انتظامی و بسیجی و روحانی به دنبال براندازی نظام بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان نقش دانش آموزان را در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی را حائز اهمیت دانست و گفت: حضور دانش آموزان ایران در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان امسال مشت محکمی بر دهان دشمن و مانند آبی بر آتش اغتشاشات بود.

وی دانش آموزان را امانت‌های امام زمان(عج) نزد معلمان دانست و گفت: معلمان برای آموزش و تربیت و بصیرت امانت‌های امام زمان(عج) باید اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نعمت ولایت را بزرگترین نعمت ملت ایران دانست و افزود: آنچه کشور را دربرابر تمامی توطئه‌های دشمن پیروز کرده وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است که هیچ کشوری از چنین رهبر مقتدری بهره‌مند نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان از ملت ایران به عنوان بزرگترین پشتوانه نظام و رهبری برای ادامه مسیر نام برد و یادآور شد: کشوری که از حمایت مردمی برخوردار نباشد نمی‌تواند در مقابل توطئه‌های دشمن به پیروزی برسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات