۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۴۵۴۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران است

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران است، گفت: برخورد با عاملان ناامنی‌های اخیر مطالبه مردم از قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های بسیج روحیه شهادت طلبی است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس با روحیه شهادت طلبی اداره و مدیریت شد تا رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدند، افزود: شهدا نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امنیت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امروز روحیه شهادت طلبی در همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اظهار داشت: ترویج روحیه شهادت طلبی در همه آحاد مردم ایران وجود دارد.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: خداوند در آیات زیادی از قرآن حضرت آسیه را به عنوان مثال یادآوری کرده است که برای شناخت حضرت زینب (س) ابتدا باید حضرت آسیه (س) را شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به اتفاقات اوکراین و عدم تعهد آمریکا به عهد و پیمان‌های خود در طول تاریخ، افزود: ناتو پایه و اساس اتفاقات اوکراین است.

وی با اشاره آمریکا از ابتدا با بهانه‌های واهی وارد افغانستان شده و مردم مظلوم و مسلمان و بی گناه افغانستان به خاک و خون کشید و بدون هیچ دستاورد از افغانستان خارج شد، گفت: آمریکا هنگام خروج از افغانستان این کشور تحویل کسانی داد که قرار بود با آن‌ها مبارزه کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم توجه به مطالبه مردم مبنی بر برخورد قاطع با اغتشاگران تأکید کرد و افزود: برخورد قاطع و قانونی و اجرای مُرّ قانون در برخورد با عاملان نا امنی‌های اخیر از مطالبات برحق ملت ایران از قوه قضائیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات