۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۲۴۸۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خوش اخلاقی، شاخصه اصلی پرستاری است

خوش اخلاقی، شاخصه اصلی پرستاری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی خوش اخلاقی و خوش رفتاری پرستاران با بیماران را در روحیه و بهبود و درمان بیماران فوق العاده موثر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با پرسنل درمانگاه شفا با تبرک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به اینکه زینب به معنای زینت امیرمومنان (ع) است، گفت: ما همه باید زینت ائمه اطهار (ع) باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید به گونه‌ای زندگی خود کنیم که زینت اهل بیت (ع) باشیم، افزود: با رفتار خوب و اخلاق خوب خود می‌توانیم سبب خوش نامی و زینت اهل بیت (ع) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خوش اخلاقی و خوش رفتاری پرستاران با بیماران را در روحیه و بهبود و درمان بیماران فوق العاده موثر دانست و اظهار داشت: درصد زیادی از بهبودی بیماران به دلیل خوش اخلاقی و خوش رفتاری پرستاران با بیماران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام رضا (ع) می‌فرماید، هرکس می‌خواهد در قیامت به ما نزدیک‌تر باشد باید خوش اخلاق‌تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین خوش اخلاقی اهل خانواده با یکدیگر را مهم دانست و افزود: خوش اخلاقی با اهل خانواده سبب خواهد شد تا کانون خانواده گرم باشد.

وی همچنین با تأکید بر قدردانی از مادر به عنوان پرستار دائمی فرزندان، اظهار داشت: پرستاری از بیمار در بیمارستان موقتی است، اما پرستاری مادر ۹ ماه حمل و دو سال دوران شیرخوارگی است و این پرستاری تا زمان مستقل شدن فرزند ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم قدردانی از مادر، همسر و مادر همسر تأکید کرد و افزود: مادر، همسر و مادر همسر  از جایگاه والایی برخورد هستند.

وی با اشاره به اینکه پرستاران باید قدر کار و جایگاه خود را بدانند افزود: لحظه به لحظه کار پرستارعبادت است و خدماتی که ارائه می‌کند ارزشمند و قابل تقدیر است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات